Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Niklas2k skrev 2012-05-20 00:29:21 följande:
    Menart. ;)
    Jag har alla 3 hemma men tjejerna går upp själva och grabben kan sova lääänge så jag har ingen brådska i säng.

Det går bra på jobbet. Lite utmaningar att ta tag i men det funkar helt klart. Timmarna bara springer iväg när det är mycket att göra och det är rätt kul. 

Så du har också 3, där ser man. Nyfiken på hur gamla men det kanske du inte vill skriva i tråden?

Låter ju som att du hamnat på rätt jobb!  
  • Cocacola
    Suppressed skrev 2012-05-20 00:29:50 följande:
    Men du får ju tänka ekonomiskt och flytta ihop med någon på orten du ska flytta till, Passar det inte kastar du ut henne på gatan.

Ah, såklart! Gärna någon som redan bor bra då, så slipper jag leta lägehet. Flört Men en tjej? Nog för att jag tänkt om kring både det ena och det andra på sistonde men jag föredrar nog fortfarande killar! Skrattande
  • Cocacola
    Niklas2k skrev 2012-05-20 00:35:27 följande:
    Åldrarna finns i min presentation. :)

Klurar på varför jag fått för mig att jag kikat in där förut? Lär ha varit sovandes i så fall... Vilket jag iofs nästan är nu med. Men det var intressant att kika förbi, fina ni är på bild förresten.
  • Cocacola
    Suppressed skrev 2012-05-20 00:39:13 följande:
    Okej jag antog du var kille. Antagandet kan väl iofs fortfarande vara korrekt.

Haha, intressant. Undrar varför? Men det skulle det kunna vara ja.
  • Cocacola
    bullkleet skrev 2012-05-20 00:58:13 följande:
    stod presic bakom som jag alltid kommer var Hjärta

Nice! Hjärta Tänkte bara säga god natt!
  • Cocacola
    Niklas2k skrev 2012-05-20 00:58:59 följande:
    Ja, jag vet inte varför.
    Tack. Bilden börjar bli gammal. Barnen är lite större nu.

Förstod det, läste ju åldrarna först. Bara barnen som blivit större förresten? xD
  • Cocacola
    takida skrev 2012-05-20 08:27:10 följande:
    Om lite drygt en timme går starten. Räknar med att ni hejjar på mig! Kikar in ikväll om jag fortfarande är människa...

Klart vi gör! Go for it!
  • Cocacola
    Smecker skrev 2012-05-20 02:34:15 följande:
    Jag tror att du JUST NU inte skall fatta några beslut över huvud taget. Se till att komma på fötter innan du bestämmer dig för en sån sak.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!