Legacy skrev 2012-05-19 22:24:16 följande:
Im back, om än kanske tillfälligt, jag har ingen ork i kroppen efter det som hänt. Mitt uppe i allt har J vart ett stort stöd, samtidigt som han flippade ur lite idag. Han har skärpt sig ortoligt mycket och backat på massor av saker, han har fatat att det inte funkar att vara överkontrollerande, då kväver han mig och att säga elaka saker, big nono.
Men så idag ville jag bara vara själv ikväll. DÅ tog han det som att han inte ens klarar av att göra så jag mår bra så han kände sig värdelös, så nu sitter man här ensam. Och ännu mer fucking deprimerad än innan. Han ställde upp som en ängel när mormor plötsligt dog. ALltså hon skulle ju klara sig, hon hade opererat bort bröstcancern hon väntade bara på stårlningen, så orkade inte hjärtat, bara sådär

BARA sådär. Det är helt jävla otroligt, jag fick se henne när hon precis hade dött. Hon var lika vacker som alltid min mormor, hon var en sån som aldrig åldrades mer än till en viss ålder. Långt vackert brunt hår. Underbart fina snälla ögon, alltid ett sånt härligt skratt som man bara blev GLAD av. Vi pratade kvällen innan bara. Hon lovade ju att bli bra... Äh fy fan, förlåt, här är man bara borta och så kommer man med en massa gnäll. Förlåt. Nu skrämmer jag väl bort er med kanske

jag har inte orkat svara i telfon, itne på SMS ingenting, tack ni som visat er omtanke, men jag har inte orkat.
Kram!