Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Time to sleep! God natt och sov gott!

• Cocacola
    Anonym (Pingvinstång) skrev 2012-05-19 00:08:09 följande:
    Återföreningsdejt kanske?

Nej, nej! För då låter det ju som att man ska återförenas och bli ett par igen och det kommer aldrig att hända.
  • Cocacola
    takida skrev 2012-05-19 10:12:14 följande:
    Hisingen runt, cykla 5 mil
    Passa på att leta singlar...
  • Cocacola

Lemonina - kul att du hade trevligt, och intämmer med takida, vad modig du blivit. Har funderat hur det gick på din dejt så bra med uppdatering så fort man kikar in.

Vad 17 gör alla ni andra? Var inte mkt skrivet här idag...  

• Cocacola
    takida skrev 2012-05-19 17:55:13 följande:
    Haha, bra tips där, men tror inte orken kommer räcka till att spanaObestämd
    Man vet aldrig. När är/var cyklandet?
  • Cocacola
    takida skrev 2012-05-19 20:04:13 följande:
    Loppet är imorgon så hoppas jag kommer i säng i tid ikväll. 
    Ah, ok! Det är nog bra att komma tidigt i säng då. Låter som en rätt kul grej annars, förutsatt att man brukar cykla. Skrattande Hoppas du allt går bra och du har kul!
  • Cocacola
    Heidi1 skrev 2012-05-19 20:27:07 följande:
    Jag och barnen har lekt med barnen längst ner i trappuppgången. Dom är lika gamla som mina barn och min stora tjej kommer börja i samma förskoleklass med henne Så nu har Citrina en kompis i klassen hon ska börja i, bara hon från sitt dagis som ska gå på den skolan.
    Nu sover barnen sen en halv time tillbaka.

Va kul! Alltid bra att känna någon i klassen och verkligen bra om ni bor så nära lixom.
  • Cocacola
    takida skrev 2012-05-19 20:46:42 följande:
    Jag cyklar i stort sett aldrig...
    Aj då! Då kommer det nog att kännas, speciellt efteråt...
  • Cocacola
    magus skrev 2012-05-19 21:11:54 följande:
    Hej! Hur är läget?

Halloj!

Har faktiskt tänkt på dig idag, du har inte skrivit på nån dag? Eller så är det jag som är dagvill - vilket jag iofs varit :P    

Läget är nog rätt bra, tror jag. Själv?
  • Cocacola
    Legacy skrev 2012-05-19 22:24:16 följande:
    Im back, om än kanske tillfälligt, jag har ingen ork i kroppen efter det som hänt. Mitt uppe i allt har J vart ett stort stöd, samtidigt som han flippade ur lite idag. Han har skärpt sig ortoligt mycket och backat på massor av saker, han har fatat att det inte funkar att vara överkontrollerande, då kväver han mig och att säga elaka saker, big nono.

Men så idag ville jag bara vara själv ikväll. DÅ tog han det som att han inte ens klarar av att göra så jag mår bra så han kände sig värdelös, så nu sitter man här ensam. Och ännu mer fucking deprimerad än innan. Han ställde upp som en ängel när mormor plötsligt dog. ALltså hon skulle ju klara sig, hon hade opererat bort bröstcancern hon väntade bara på stårlningen, så orkade inte hjärtat, bara sådär BARA sådär. Det är helt jävla otroligt, jag fick se henne när hon precis hade dött. Hon var lika vacker som alltid min mormor, hon var en sån som aldrig åldrades mer än till en viss ålder. Långt vackert brunt hår. Underbart fina snälla ögon, alltid ett sånt härligt skratt som man bara blev GLAD av. Vi pratade kvällen innan bara. Hon lovade ju att bli bra... Äh fy fan, förlåt, här är man bara borta och så kommer man med en massa gnäll. Förlåt. Nu skrämmer jag väl bort er med kanske jag har inte orkat svara i telfon, itne på SMS ingenting, tack ni som visat er omtanke, men jag har inte orkat.    
    Kram! {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!