• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Madida
    ulfsas skrev 2013-02-20 22:25:57 följande:
    Får väl lura dit en käck Malmötös någon annan gång då och prova restaurangen.

Det tycker jag absolut du ska göra!
    Har inte jag rätt så har vi båda fel ;)
  • visma1
    J a d e d skrev 2013-02-20 22:11:04 följande:
    Wut! Min förälskelse i Visma kan omöjligtvis framkalla diarré hos någon, det här tror jag inte på. Vi har ju knappt kommit igång. Drömmer
    Blir alldeles varm av att läsa detta Kyss
  • J a d e d
    visma1 skrev 2013-02-21 11:47:44 följande:
    Blir alldeles varm av att läsa detta

Jag veeet. Kan man ens bli annat av sån här sensuell erotik? Nu ska vi bara lyckas övertala Niklas med två k att regissera.
    Jeddan
  • Cocacola

Halloj!

Hur har ni det och vad gör ni?

Jag har konstatrat att grannen är snygg och att jag äntligen hamnat på rätt utbildning. Back on track mao.

• Cocacola

Lemmo: Kollat in om det dykt upp några nya killar i Örebro efter terminsstarter och sånt? Borde ju flytta dit ett gäng då tycker jag.

• lemonina
    Cocacola skrev 2013-02-23 16:56:55 följande:
    Lemmo: Kollat in om det dykt upp några nya killar i Örebro efter terminsstarter och sånt? Borde ju flytta dit ett gäng då tycker jag.

Ja om jag hade varit 20 år så hade jag nog tyckt de var snygga Mina jobbarkompisar försöker para ihop mig med den enda singelkillen på jobbet. Blir lite tröttsamt då han faktiskt kan få för sig att jag är intresserad. Men roliga och söta är de med. När jag kom in på mitt rum i fredags hade de klistrat upp en kille från HP som de googlat upp eftersom han är dansare och satt upp stora bilder på med ett hjärta runt i kring och skrivit "mr right now"? haha. Sedan jagade jag dem längs hela korridoren med några hopprullade fakturor som jag tänkt piska dem med. De var mycket snabbare än mig. Så mogna är vi på vårat jobb

Hur går det med grannen? ska du göra något "move" på honom?  
    If you resolve to give up smoking, drinking and loving, you don't actually live longer; it just seems longer
  • takida
    lemonina skrev 2013-02-23 17:46:09 följande:

Ja om jag hade varit 20 år så hade jag nog tyckt de var snygga Mina jobbarkompisar försöker para ihop mig med den enda singelkillen på jobbet. Blir lite tröttsamt då han faktiskt kan få för sig att jag är intresserad. Men roliga och söta är de med. När jag kom in på mitt rum i fredags hade de klistrat upp en kille från HP som de googlat upp eftersom han är dansare och satt upp stora bilder på med ett hjärta runt i kring och skrivit "mr right now"? haha. Sedan jagade jag dem längs hela korridoren med några hopprullade fakturor som jag tänkt piska dem med. De var mycket snabbare än mig. Så mogna är vi på vårat jobb

Hahaha, det är humor det Skrattande
  • lemonina
    takida skrev 2013-02-23 17:50:04 följande:
    Hahaha, det är humor det Skrattande

hihi ja det är roligt när det händer lite ibland Skrattande 
    If you resolve to give up smoking, drinking and loving, you don't actually live longer; it just seems longer
  • Cocacola
    lemonina skrev 2013-02-23 17:46:09 följande:

Alla som börjar kan väl inte vara i 20års åldern heller...

Låter som ett kul ställe att jobba på (fast kanske drygt ibland också). Var "mr right now" något för dig då?

Sakta i backarna haha Har ju bara konstaterat att han är snygg än så länge.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!