• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • visma1
    Cocacola skrev 2013-02-25 21:39:43 följande:
    Har sett familjen annorlunda och klurar över om och när det kan tänkas bli något familjeliv med två vuxna. Konstaterar att jag både vill ha det och skräms av tanken. Vill inte kompromissa bort mig själv igen.

Jag känner likadant, trivs nog rätt bra själv men säger säkerligen annorlunda när jag blir sjuk igen och vill bli ompysslad
  • Madida
    visma1 skrev 2013-02-26 20:56:26 följande:

Jag känner likadant, trivs nog rätt bra själv men säger säkerligen annorlunda när jag blir sjuk igen och vill bli ompysslad
    Haha, det där är intressant. Jag minns när jag hade influensa för drygt ett år sedan. Då låg jag i sängen och grät över hur ensam och oälskad jag var
    Har inte jag rätt så har vi båda fel ;)
  • Cocacola

Jag vill inte vara sjuk. (mår urk och har massor att göra)

Jag vill inte ha mer krångel med csn (pengar nu, tack. Har försökt fixa via inloggningen, mejl, personligt besök, telefonsamtal med flera handläggare samt den automatiska telefongrejen. Suck!)

Jag vill inte ringa dagisplatsmänniskan igen (hon har de senaste veckorna varje gång sagt att hon ska ringa dagiset och ta reda på när vi kan börja inskolnigen och ringa upp mig. Det låter bra de första gångerna.)

Vill inte packa upp mer. Vill vara färdiginflyttad NU!

Trött, sjuk och gnällig.

• FjärilVingad73
    Cocacola skrev 2013-02-27 08:26:30 följande:
    Jag vill inte vara sjuk. (mår urk och har massor att göra)
    Jag vill inte ha mer krångel med csn (pengar nu, tack. Har försökt fixa via inloggningen, mejl, personligt besök, telefonsamtal med flera handläggare samt den automatiska telefongrejen. Suck!)
    Jag vill inte ringa dagisplatsmänniskan igen (hon har de senaste veckorna varje gång sagt att hon ska ringa dagiset och ta reda på när vi kan börja inskolnigen och ringa upp mig. Det låter bra de första gångerna.)
    Vill inte packa upp mer. Vill vara färdiginflyttad NU!

Trött, sjuk och gnällig.
    Hoppas läget lättar snart! {#emotions_dlg.flower}
  • Cocacola
    FjärilVingad73 skrev 2013-02-27 08:33:06 följande:
    Hoppas läget lättar snart!

Tack! Det gör det alldeles säkert. Får fixa det när jag kvicknat till. Sovit massor.
  • Cocacola

Loggade in på hp igen och har uppdaterat profilen. Känner mig mycket skeptisk men kände för att ge det ett nytt försök. Måhända väldigt kortvarigt...

• Madida
    Cocacola skrev 2013-03-01 17:02:26 följande:
    Loggade in på hp igen och har uppdaterat profilen. Känner mig mycket skeptisk men kände för att ge det ett nytt försök. Måhända väldigt kortvarigt...
    Kul Då får vi se om det dyker upp nåt spännande
    Har inte jag rätt så har vi båda fel ;)
  • Cocacola
    Madida skrev 2013-03-01 17:23:26 följande:
    Kul Då får vi se om det dyker upp nåt spännande

Lyckades med att ta bort presentationen istället för att uppdatera den, jag och mobilvarianten var visst inte kompisar. Ska (äntligen!) få internet hemma på måndag så jag får fixa det då om jag nu ska. Väldigt skeptisk men det hinner kanske ändras innan måndag.

Något friskare och det hjälpte upp humöret men är genomfrusen för tillfället så inte på topp. Ska nog ta ett varmt bad och tina upp och bli positiv igen.

Sen mello och stickning och klurande på framtidsplaner...

Vad gör ni andra denna blåsiga lördagskväll?
  • FjärilVingad73

Jag har fått feber, igen...
    Vill inte bli sjuk.

• ulfsas
    Cocacola skrev 2013-03-02 18:17:37 följande:

Lyckades med att ta bort presentationen istället för att uppdatera den, jag och mobilvarianten var visst inte kompisar. Ska (äntligen!) få internet hemma på måndag så jag får fixa det då om jag nu ska. Väldigt skeptisk men det hinner kanske ändras innan måndag.

Något friskare och det hjälpte upp humöret men är genomfrusen för tillfället så inte på topp. Ska nog ta ett varmt bad och tina upp och bli positiv igen.

Sen mello och stickning och klurande på framtidsplaner...

Vad gör ni andra denna blåsiga lördagskväll?
    Hej, har just lagat och ätit en Penang curry med ris. Ser på ''The blue planet'' på Netflix och datar. 
    Blir väl Garbo senare denna lönehelgSkrattande

Ni andra då? 
    Man, 192 cm, 49 år, Sundbyberg, singel ;)
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!