• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Racer x
    Madida skrev 2013-02-24 18:37:20 följande:
    Ja, var det nån granne som såg så lär dom ha undrat. Mössor som går att knyta under hakan brukar man ju ändå inte knyta så att säga. Och definitivt inte inomhus med en telefon fastklämd.

Men jag såg faktiskt en utländsk kvinna på stan häromdagen som hade en sån där sjal (vet inte vad det heter)  på sig och en telefon fastklämd där. Hon gick runt så och snacka i telefonen
    Nöden är ju uppfinningarnas moder .
  • Racer x

Fast jag behöver det då inte, senast ringda samtal varade 1 min 28 sek Obestämd.

• Madida
    Racer x skrev 2013-02-24 18:54:04 följande:
    Fast jag behöver det då inte, senast ringda samtal varade 1 min 28 sek Obestämd.
    Haha, jag kollade mitt också bara för det. Mitt senaste var 1 tim och 58 minuter
    Har inte jag rätt så har vi båda fel ;)
  • Racer x
    Madida skrev 2013-02-24 19:08:26 följande:
    Haha, jag kollade mitt också bara för det. Mitt senaste var 1 tim och 58 minuter
    Pladdermaja
  • Madida
    Racer x skrev 2013-02-24 19:13:36 följande:
    Pladdermaja
    Kan inte hjälpas. Jag har jävligt viktiga saker att säga mest hela tiden Cool
    Har inte jag rätt så har vi båda fel ;)
  • Racer x
    Madida skrev 2013-02-24 19:15:57 följande:
    Kan inte hjälpas. Jag har jävligt viktiga saker att säga mest hela tiden Cool
    Kan tro det .
  • lemonina

Haha jag pratar väldigt sällan i telefonen. Typ med mamma en gång i veckan sedan blir det desto mer sms

If you resolve to give up smoking, drinking and loving, you don't actually live longer; it just seems longer
  • FjärilVingad73

Jag hatar att prata i telefon, slipper helst...

• lemonina

En kille på HP har varit inne på min sida massor av gånger skickat ett mail och fem flirtar. Men hans bild har alltid varit underkänd. Det är inte utan att jag börjar bli lite nyfiken men han har ett dirty namn så jag vill nog inte lära känna honom ändå.

If you resolve to give up smoking, drinking and loving, you don't actually live longer; it just seems longer
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!