• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • ander25k
    lemonina skrev 2013-02-24 20:23:28 följande:
    En kille på HP har varit inne på min sida massor av gånger skickat ett mail och fem flirtar. Men hans bild har alltid varit underkänd. Det är inte utan att jag börjar bli lite nyfiken men han har ett dirty namn så jag vill nog inte lära känna honom ändå.
    Kan han inte skriva mer en ett mail  ? utan skickar bara flirtar ?
  • lemonina
    ander25k skrev 2013-02-24 20:32:08 följande:
    Kan han inte skriva mer en ett mail  ? utan skickar bara flirtar ?
    Det känns inte direkt som han tar HP och nätdejting på allvar. Det kan inte gå så bra med en underkänd bild och ett sådant namn tror jag.
    If you resolve to give up smoking, drinking and loving, you don't actually live longer; it just seems longer
  • ander25k
    lemonina skrev 2013-02-24 20:38:08 följande:
    Det känns inte direkt som han tar HP och nätdejting på allvar. Det kan inte gå så bra med en underkänd bild och ett sådant namn tror jag.
    Hoppa över helt enkelt , eller be han skicka en bild åt dig , men profiler med konstiga namn , brukar inte vara seriösa ( säger jag som har ett obegripligt nick på HP )
  • Madida
    lemonina skrev 2013-02-24 19:55:22 följande:
    Haha jag pratar väldigt sällan i telefonen. Typ med mamma en gång i veckan sedan blir det desto mer sms

Och jag låter telefonen gå varm med både sms och samtal. Jag är helt klart sms-missbrukare. Skickar väldigt mycket sms
    Har inte jag rätt så har vi båda fel ;)
  • lemonina
    Cocacola skrev 2013-02-25 21:20:45 följande:
    Vad gör ni?

Kollar på top-modell Sverige Själv då?
    If you resolve to give up smoking, drinking and loving, you don't actually live longer; it just seems longer
  • Cocacola
    lemonina skrev 2013-02-25 21:26:19 följande:
    Kollar på top-modell Sverige Själv då?

Har sett familjen annorlunda och klurar över om och när det kan tänkas bli något familjeliv med två vuxna. Konstaterar att jag både vill ha det och skräms av tanken. Vill inte kompromissa bort mig själv igen.
  • Cocacola

Börjar bli sjuk och grinig, blää... Skulle ju fixa massor nu när jag har en barnfri vecka ju! Vill vara pigg, positiv och energisk igen.

• Madida
    Cocacola skrev 2013-02-25 21:20:45 följande:
    Vad gör ni?
    Precis kommit hem från middag och film med en kompis. Nu funderar jag på om jag ska lägga mig eller kolla på tv. I-lands problem
    Har inte jag rätt så har vi båda fel ;)
  • Racer x

Konstaterat att det hände märkliga saker på en scen i Malmö för precis 30 år sen.

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!