• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Madida
    Isnogood skrev 2013-10-10 17:27:55 följande:
    Jag startade en skämttråd för länge sen, om att jag ville ha en "snabeldrake", lång historia, men vi va några som tjattrade i en annan tråd om detta innan...
    -Så, kort efter det, fick jag ett inbox från en karl som erbjöd sig att ställa upp som min snabeldrake Tyst 

Här finns sjukt många generösa karlar. Vi borde kanske egentligen vara tacksamma?
    I'm not bossy. I just have better ideas than you
  • Smecker
    Madida skrev 2013-10-10 17:36:43 följande:
    Här finns sjukt många generösa karlar. Vi borde kanske egentligen vara tacksamma?

Riktiga filantroper. Klart ni skall vara kåta, glada och tacksamma, det är väl inte för mycket begärt efter 1-4 inboxningar
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Heidi1

Jätte kul efter två mail och man får frågan har du haft sex med en tjej.

• Ernst Hugo

De gånger (ganska få men ändå) som jag får något i inboxen så är det så trevligt och välskrivet så jag tror bara jag fått sådana komplimanger på FL. Blir glad helt enkelt

• Smecker
    Heidi1 skrev 2013-10-10 17:55:39 följande:

Shit.. den frågan har jag nog aldrig fått. Däremot om jag har stora bröst.
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Madida
    Smecker skrev 2013-10-10 17:40:36 följande:

Riktiga filantroper. Klart ni skall vara kåta, glada och tacksamma, det är väl inte för mycket begärt efter 1-4 inboxningar
    Ja erkännas ska ju att det pirrar till rejält vid första mailet "hej hur är läget". Speciellt när personen ifråga har skippat stor bokstav, frågetecken och dyl.
    Sen brukar det räcka med en komplimang där det står något om att mina bröst ser sköna ut. Då är jag igång på alla cylindrar. 
  • Madida
    Heidi1 skrev 2013-10-10 17:55:39 följande:
    Haha! Den har jag också fått ett flertal gånger.  Eller när jag hade sex senast, om jag är trång, om jag gillar bröstknull, analsex. Och faktiskt har jag fått frågan om jag har barn, vid nekande svar har jag fått erbjudande om hjälp att ändra på detta.
    Så mysigt! 
  • Madida
    Ernst Hugo skrev 2013-10-10 18:05:57 följande:
    De gånger (ganska få men ändå) som jag får något i inboxen så är det så trevligt och välskrivet så jag tror bara jag fått sådana komplimanger på FL. Blir glad helt enkelt
    Generellt så får nog män betydligt färre mail än kvinnor på nätet, oavsett forum. Men jag skulle gissa att kvalitén på era mail oftast är några snäpp högre. Jag kanske skulle bli man?
  • Heidi1
    Smecker skrev 2013-10-10 18:09:38 följande:

Shit.. den frågan har jag nog aldrig fått. Däremot om jag har stora bröst.

Hmm vad konstigt, undra varför Drömmer
  • Heidi1
    Madida skrev 2013-10-10 18:25:06 följande:
    Haha! Den har jag också fått ett flertal gånger.  Eller när jag hade sex senast, om jag är trång, om jag gillar bröstknull, analsex. Och faktiskt har jag fått frågan om jag har barn, vid nekande svar har jag fått erbjudande om hjälp att ändra på detta.
    Så mysigt! 

Haha killar killar.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!