• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Isnogood
    Krillel skrev 2013-09-18 14:52:05 följande:
    Hur viktigt är utseendet?
    Skulle säga att det är väldigt viktigt när det trots allt är det första man ser, men sedan är det ju väldigt olika på hur en person ser ut, i olika människors ögon...

Någonting med personens utseende, måste fånga min uppmärksamhet, om denne person sen, kan fånga o hålla kvar min uppmärksamhet med sätt han pratar på, beter sig, värderar osv, ja då blir ju personen finare o finare i mina ögon.

Har aldrig dragits till "modellmän", liknande klädannonser mm, lockar mig inte alls.

Ja, personlig åsikt, personligt svar på frågan        
    I live on the dark side...the devil is my confederate
  • Vanilla ice queen

Krillel: Utseendet är viktig men långt ifrån allt. Jag har dejtat riktigt snygga killar (modellklass) men har inte ramlat kär i dem. De två jag blivit kär i har varit snygga på ett speciellt sätt för mig ihop med sin personlighet. Men hade jag sett dem på en dejtsida hade de antagligen försvunnit i mängden.

• Ramiz

Här vill jag gärna!

Är ute i dejtingdjungeln igen.. :) Känns helt ok!

Reggade mig på HP (har vart medlem där förut) i fredags och gick på dejt igår.. Kändes inte hundra då han satt å gäspade heeela tiden.. Så så tråkig var jag

• MrC
    Ramiz skrev 2013-10-07 13:29:37 följande:
    Här vill jag gärna!

Är ute i dejtingdjungeln igen.. :) Känns helt ok!

Reggade mig på HP (har vart medlem där förut) i fredags och gick på dejt igår.. Kändes inte hundra då han satt å gäspade heeela tiden.. Så så tråkig var jag
    Haha. Var han tråkigt då? Han kanske bara hade sovit dåligt på natten?
    -Nej, jag tänker inte raka mig bara för att du vill hångla. Skägget stannar!
  • ulfsas

Man går väl på det man kan.
    Är det bara en bild utan text så är utseende/bild 100% tycker jag.

Har man lärt känna någon så är inte utseende lika viktigt eller jag menar att om man har kemi involverat så tycker man att hon är vacker hur hon än ser ut.
    Alla blir ju inte kära i fotomodeller.

• Ramiz
    MrC skrev 2013-10-07 13:35:00 följande:
    Haha. Var han tråkigt då? Han kanske bara hade sovit dåligt på natten?
    -Nej, jag tänker inte raka mig bara för att du vill hångla. Skägget stannar!
    Han sa att han hade vaknat tidigt, men inte tidigare än han brukar... Njae, jag skulle kunna tänka mig att träffas igen för att få mer kött på benen :)
  • Ramiz

Ang utseendet:

Det har en viss betydelse, jag börjar ju inte pratar med någon som jag inte tycker är attraktiv, vilket inte alltid betyder att han är snygg, kan vara att han/hon har något i blicken som intresserar mig..

"Det är utsidan som gör att man stannar upp, men insidan som gör att man stannar kvar"

• Madida
    Ramiz skrev 2013-10-07 15:03:13 följande:
    Hahaha omg, förlåt för bombningen!
    Har SD bytt hemsida till match?

Japp, spraydate finns inte längre.
    I'm not bossy. I just have better ideas than you
  • Heidi1

Haha här i Norge där jag bor är det ingen idé att nätdejta. Alla bor så långt bort som finns på badoo.

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!