• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • ulfsas
    Vanilla ice queen skrev 2013-10-10 20:48:50 följande:
    På dejtingfronten har jag lagt ner allt vad dejting heter
    Varför? Hade inte du redan träffat någon? Kanske just därför.
    Man, pappa, singel, 49 år, Sundbyberg. Flygkapten.
  • ulfsas
    Heidi1 skrev 2013-10-10 20:34:15 följande:
    Ulfas brukar du flyga till Bergen?
    Har varit där många ggr men numera så sköter norrmännen det mestadels själva.

Bor du där? 
  • ulfsas
    Vanilla ice queen skrev 2013-10-10 21:04:12 följande:
    Ulfas: Precis just därför
    Då var det ju bästSolig
  • Heidi1
    ulfsas skrev 2013-10-10 21:04:36 följande:
    Har varit där många ggr men numera så sköter norrmännen det mestadels själva.

Bor du där? 

Bor ca 3,5 h där ifrån. Mina barn kommer flyga några ggr per år mellan Landvetter och Bergen, ibland med mellan landning någon stans.
  • Madida
    takida skrev 2013-10-10 20:32:32 följande:
    Då får jag väl flika in med att krogen faktiskt kan vara ett bra ställe att träffa någon att dejta, även på det sunkigaste stället kan det dyka upp någon som lyser upp stället Glad
    Ja men det är väl klart att DU tycker det Tror inte du hade skrivit samma sak för någon vecka sedan.

Jag tror att du kan träffa någon precis var som helst. Mataffären, lunchrestaurangen, nattklubben, tåget, bilverkstan, frisören, hundrastgården, gymmet o.s.v. Men sannolikheten är inte så stor. Är jag inte fokuserad på ändamålet (finna en trevlig partner)  så är jag i min egen värld. Handlar jag mat så kan jag t.o.m. missa folk jag känner, när jag tränar så tränar jag, på tåget lyssnar jag på musik/läser/sitter i egna tankar o.s.v. Jag kanske borde bli mer öppen? Och kanske sluta handla mat efter träningen då jag liksom inte är i mitt esse
    I'm not bossy. I just have better ideas than you
  • Madida
    Ernst Hugo skrev 2013-10-10 20:39:22 följande:
    Har inte förstått det där med sköljmedel vad är grejen?
    Blir mjukt och doftar gott!
  • Ernst Hugo
    Madida skrev 2013-10-10 21:13:11 följande:
    Blir mjukt och doftar gott!

Gillar när det är lite styvt och luktar rent men inte wunderbaum men det kanske finns sådant sköljmedel oxå.
    Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • lemonina

Jasså det är här ni håller hus! det ska ju vara flytande tvättmedel. Doftar ljuvligt och kläderna smeker kroppen så skönt.

If you resolve to give up smoking, drinking and loving, you don't actually live longer; it just seems longer
  • lemonina
    takida skrev 2013-10-10 20:32:32 följande:
    Då får jag väl flika in med att krogen faktiskt kan vara ett bra ställe att träffa någon att dejta, även på det sunkigaste stället kan det dyka upp någon som lyser upp stället 

Haha ja jag är förvånad att man kan hitta snyggingar där. Fast det klart vi var ju där
    If you resolve to give up smoking, drinking and loving, you don't actually live longer; it just seems longer
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!