Inlägg från: Anonym (ny) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ny)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Bubsan skrev 2012-01-07 19:07:36 följande:
    Nej nej, inte dig, jag förstod ditt ex mådde dåligt. Inte att ni inte va klara med varandra.
    Jag har själv barn och ex som det strulat med vad gäller barn osv, jag vet det tar tid och energi.

Men jag har som sagt följt tråden länge, utan o skriva något och jag har sett flera som råkat ut för dejter som inte är redo att gå vidare.
    ja det är inte skoj. speciellt inte om den andra personen faller för den som inte gått vidare. trist som tusan. dock tror jag många söker nån ny för att komma över sin gamla, dock är det dömt att misslyckas tyvärr..
  • Anonym (ny)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2012-01-07 21:14:58 följande:
    2kr?!?!? Utanför mig kostar det 15kr i timmen!! 2kr är ju så lite att det känns fjantigt.

Känns mer coolt med 15kr/tim så tycker vi är i Malmö istället!
    15 spänn är ju superbilligt. Här där jag bor kostar det 27 kr/timme! :o rånförsök varje gång haha
  • Anonym (ny)

Jag tror alltid på att vara sig själv. För är man inte sig själv så kommer det ändå inte hålla i längden. Efter min senaste separation så har jag helt annan inställning till dejting och till att träffa någon att leva med.
    Förut så var jag alltid orolig över vad andra skulle tro, försökte alltid på nåt sätt anpassa mig, vilket ju blev fel för det kan man ju inte göra i längden.

Nu är jag t ex VÄLDIGT noga med att välja kläder på första dejten som är representativt för mig. Klart jag inte går i mysbrallor men skulle inte klä upp mig till tänderna på första dejten om jag sällan gör det annars t ex. Jag snackar om saker som intresserar mig, för annars så får ju personen i fråga fel intryck av mig. Jag står för den jag är helt enkelt!

• Anonym (ny)

Hur många dejter hade ni innan ni ansåg att ni var "ett par"? Hur många dejter tog det innan ni ist för att typ gå och fika på stan började gå hem till varandra? hur lång tid innan första sexet? Om ni hade sex tidigt, kände ni er verkligen attraherade och intresserade på ett sätt som ni tänkte er en relation så tidigt eller var det bara för att humöret/kroppen sa att det var trevligt

• Anonym (ny)
    Niklas2k skrev 2012-01-09 19:20:38 följande:
    Ehm..
    Jag har råkat hamna i säng på första dejten mer än en gång efter att jag skilt mig. När/om man är ett par pratar man igenom tillsammans. Det är ganska enkelt. Jag har inga regler. Hamnar man i säng så gör man ju det. Jag klagar inte. Jag gillar det.
    jag menade inte att det skulle vara ett problem. är mer intresserad av hur det kom sig...just att det bara var så att man "gillar" det eller om det faktiskt var känslor som gjorde att man hamnade där.
  • Anonym (ny)
    Smecker skrev 2012-01-09 19:26:25 följande:
    Om man inte gillar det så är det väl dumt..?
    Åhh...
  • Anonym (ny)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2012-01-09 19:29:16 följande:
    Hamnar i säng gör man väl för att man blir kåt?
    Jag har också hamnat i säng flera gånger på första dejten. Alla gånger har det berott på att han just gjort mig kåt  och det har känts rätt
    hmm känns som om alla missförstår mig haha

Klart det är pga det men det kan man ju bli av en person man inte har känslor för också, bara för sexets skull och inte för att man har känslor för personen ifråga. det är DET jag är ute efter
  • Anonym (ny)
    Smecker skrev 2012-01-09 19:35:52 följande:
    Men båda är väl anledningar att ha sex? För att man är kåt eller för att man är kåt och har känslor för personen. Båda alternativen förekommer, man måste inte bli ihop med varenda man har sex med.
    nä absolut inte! klart man inte behöver bli tillsammans med den man har sex med. jösses haha! det är återigen inte det jag är ute efter!!! Självklart har man sex när man känner för det.
    Jag var bara intresserad av just den grejen om ni här har känt känslor för någon som ni dejtat via nätet eller om ni bara gått på kåtheten när ni haft sex tidigt med en person...jösses vad man måste få förklara här utan att bara kunna få ett jävla svar
  • Anonym (ny)
    giftgrodan skrev 2012-01-09 19:38:19 följande:
    (ny) jag tror att det är så himla olika så att det är svårt att svara på. Jag har ALDRIG "dejtat" utan det har hänt på andra sätt, så för mig är det en helt ny värld att sätta mig in i. För mig skulle det kännas konstigt att träffa en kille för första gången, prata lite, ha sex och sen se om man gillar varandra, men det kan ju vara för att jag inte är van vid det sättet att bli ihop.
    tack du förstod mig!
  • Anonym (ny)
    Smecker skrev 2012-01-09 19:44:35 följande:
    Men du läser inte innantill vad vi svarar. Båda alternativen har förekommit. Båda alternativen är anledningar till att ha sex med någon på första dejten.
    jo men jag frågade inte efter första dejten heller? jag frågade hur lång tid det tog INNAN ni hade sex...
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!