-
jag skulle aldrig skriva nåt om dejting på min fb!!Glädje58 skrev 2012-01-09 21:00:38 följande:Fast jag har en känsla av att facebook kan ställa till det en del när det gäller dejting. Folk kollar status hit och dit. Nu är h*n ute med den och nu har detta hänt bla bla bla... Är det inte så? -
Innan hade jag tre dejter på 10 år varav 2 ledde till förhållanden ;) men nu har jag haft 10 dejter med 7 personer på ett halvår så jag jobbar mig upp :p Ska på dejt i morgon...5:e dejten med samma person.,,jösses!
-
Jag vill inte dejta mer än en samtidigt. Var ju två jag hade kontakt med samtidigt ett tag förra veckan men den ena la jag snabbt ner. Tog ett beslut om vem jag ville fortsätta med eftersom det inte känns bra annars. Skulle inte vilja att killen jag dejtade, dejtade flera samtidigt...
I morgon har jag förresten dejt med den där "gamla" dejten...får se om det blir hiss eller diss i morgon
-
Har inte varit här på ett tag. Behöver råd haha. Har två grabbar på g men nu kan jag inte köra dubbelt längre utan ta ett beslut!! Jag vet faktiskt inte hur man tar beslutet. Inte kär eller nåt sånt i nån för då hade det varit enkelt men intresserad av båda. För- och nackdelar!! Hur sjutton väljer man??
-
Lellebror: ungefär lika mkt...det är det som är problemet ;) Hade ganska klart för mig igår vem men hade sedan en msn konversation igår kväll med den personen och då blev jag grymt osäker på sättet han betedde sig :(
-
De har positiva och negativa sidor båda två. Men som sagt, hans sätt att vara på chatten igår gjorde mig extremt tveksam. Han berättade efter vårt "tjafs" att han var väldigt dominant och jag har svårt för det då jag tidigare haft såna förhållanden och mkt av mig själv har då försvunnit och jag har lovat mig själv att inte sätta mig i den situationen igen.
-
absolut! det är det jag känner med! vi är inte ens ett par och ändå så blir det tjafs. Jag är vuxen och tänker inte ta sån skit längre.IeIIebror skrev 2012-01-30 08:20:06 följande:Jag lämnade nyligen en relation för jag ansåg mig vara värd mer än att behöva stå it med massa småtjafs, jag har alltid varit den mindre dominanta och lydigt följt med. Men insett att genom det förneka den jag efentligen är. Jag ställde lite motkrav, absolut inga stora grejer och hon exploderade totalt vtack o hej sa jag då. Jag lever hellre som singel än att behöva krusa för någon. Man är två i ett förhållande och båda har samma värde. -
ja jag har träffat både irl.ulfsas skrev 2012-01-30 08:31:52 följande:Tycker att du redan kommit på vem du skall spola.
Har du träffat båda irl? -
Det är samma som jag "tjafsat" med som tycker han själv är dominant...ulfsas skrev 2012-01-30 08:40:40 följande:Dumt att starta med tjafs tycker jag. Samma om den andre är mer dominant än vad du föredrar.
Men, vem vill du helst krama osv. Magkänslan alltså.
Jag har nog lite samma känsla med båda.
Jag har ju träffat den ena mer än den andra...dock har vi tagit en paus sedan i slutet av förra året. Den andra har jag bara träffat en gång.
Ja jag vet inte om det finns så mkt att fundera på haha -
Giftgrodan: tyvärr har jag aldrig funkat så ;)