Inlägg från: Anonym (Färsking!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Färsking!)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

TACK! Synd var det.. för på flera andra sätt verkade han lovande.. *suck*

Nä. Tror jag kastar in handduken för ikväll.. finns väl fler fiskar i sjön, antar jag, och har som sagt INTE bråttom..

Det finns ett helt HAV därute! Ut med dig bara *kastar ut dig med håv*
  • Anonym (Färsking!)
    Cosan skrev 2011-11-08 17:43:39 följande:
    Hehehe, Tror jag lägger ner det här med nätdejting, är nog inte riktigt min grej, hålla på att skicka massa mail utan att man får svar. Trivs ju bra själv nu och vore tråkigt om man inte lyckades bli guld munk.  

Styr "cosan" till göteborg istället och gå ut med mig i helgen så kan vi ragga esinningslöst på något bra hak
  • Anonym (Färsking!)
    Cosan skrev 2011-11-08 18:00:09 följande:
    Allt för långt för mig, jag gillar inte att resa och det fanns fan inte en jävel på HP som inte skulle ut och resa. Resa berikar själen, utvecklar blabla. Så trött man blir Cool   

lol så dui har sett det med, vad fasen är det ett reseforum/dejtingsajt? ALLA bara ÄÄÄÄLSKAR att resa och de reser fan hela tiden och tränar 8 dagar i veckan.

helt otroligt!      
  • Anonym (Färsking!)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-10 19:56:58 följande:
    Bara jag som inte riktigt hänger med?!

"Ojj har du inga högre krav..hahahah dig vil jag treffa , en kaffi , Du värkar så skön, och att du er dig själv, med mig kan du känna dig trygg, å jag lysnnar, men rekna med att jag såger i mot obså...hahahah
    med mig kommer du att känna , att du får va dig själv!

Hm undrar om du gillar att stå i kö, lika mycket som jag!
    Blir du förbanad i trafikken , ? Då tror jag att jag skrattar på mig;)
    Nestan som *nemo* sa til blekksprutten..hahahah"

hahahahahaha vaaaaa??????

Blekksprutten jag kissar på mig!  
  • Anonym (Färsking!)
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-11 18:23:13 följande:
    Nu väntar jag på min dejt... han är väl här om ca 30 min. Har lagat lite mat och sådär Tungan ute

åååh lycka till !! rapport sen!!!
  • Anonym (Färsking!)

Min dejt sedan exakt en månad kom hit idag för att säga att han inte kände något för mig, och jag blev dölättad för jag kände inget för honom heller. Han har aldrig blivit dumpad, så fan att han hann först bara Demon hehe

men vi ska fortsätta vara vänner och ses, får väl se hur det blir med det men han är en snäll kille men ärligt talat så är han så jävla velig med alla sina regler om dejtande så skönt! Nu ska man ut igen i djungeln!  

• Anonym (Färsking!)

woa katching hittade VÄRLDENS gulligaste kille (på kort iallafall) nu när jag återaktiverade min HP

som dessutom skriver till mig haha Oskyldig 

• Anonym (Färsking!)
    Anonym (hjärtat) skrev 2011-11-12 17:41:55 följande:
    jag har varit på en jättetrevlig dejt! Det slog inga gnistor, men det kändes himla bra; som att vi har känt varandra länge. Naturligt. Jag trivs med honom, så vi får se helt enkelt. vi kommer att fortsätta skriva till varandra och helt klart träffas igen. Kul!

nej men vad kul!!
  • Anonym (Färsking!)

ähum oj, det kommer en kille hit om en timme Oskyldig eine dejt!

wiho, kvällen räddad! hångel coming my way!   

• Anonym (Färsking!)
    Klöset skrev 2011-11-12 19:06:06 följande:
    Så här är det.

Jag har inga vänner, och gillar läget även om det känns tomt ibland.

Men så fort man nämner i ett mail att man inte har några så dör kontakten. Ska jag ljuga och säga att jag har en massa vänner för att kontakten ska bestå. Vänner borde väl inte vara det viktigaste!? Jag vill ju få vänner men det är inte så lätt, när man inte känner någon alls.

Sen råkar jag vara ful med.

Är det kört för mig?

Spöke 

Gör som jag, mörka att du har vänner eller ta några av mig, jag har en som gårpå anabola och super bort sina hemnycklar jämt hörde jag ett tagen?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!