Inlägg från: Anonym (Färsking!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Färsking!)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Klöset skrev 2011-11-19 21:58:52 följande:
    Och sen... Tränar exakt ALLA!!??!?! Alla verkar leva sjukt aktiva liv. samtliga ´har klättrat i alperna och dykt i sahara (om det var möjlig skulle de).

Sen på HP... Jag har varit där i omgång och nästan alla gånger har där varit samma människor som är online dygnet runt. Är det personal eller är det verkligen så omöjligt att hitta någon att leva livet med?  

hahahaha det är fasen bara samma personer ja! Heeeela tiden!

Och JA alla tränar sjuttioelva gånger i veckan! Alla normala liksom var är dom? Jag vet ju att de finns jag har träffat dom men hello "jag älskar att träna och tränar fotboll innebandy går på gymmet spelar ishockey och på vintern åker jag skidor gärna i alperna och simmar vasaloppet"

eller något i den stilen.    
  • Anonym (Färsking!)
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-19 22:04:41 följande:
    man kan ju undra vart de ska hitta tiden att träffa någon... Kanske finns en kvarts lucka mellan nåt träningspass att klämma in en dejt:) haha

Min senaste dejtingsnubbe var ju sån. Han tränade ju innebandy fotboll och ishockey och gick på gymmet. Onsdagar var enda dagen vi kunde ses för då var han hemma redan 20.00 och på lördagar efter klockan 18 men då var han tvungen att upp tidigt för söndagar var det matcher i innebandy och hockey.

gäsp lixom- 
  • Anonym (Färsking!)

var inne och kollade HP en snabbis för att se om det kommit något mail mest. Och ja, dfrån en kille. Han glömde att tillägga att han är envis som synden och inte riktigt har alla sociala skillz i lådan.

Mail1

Tjaaaa lust att ses bruden???

Mail2
    Gissar att du ä upptagen, lust att ses imorgon??????

Mail3

Heeej tjejen, vet inte om du fått mina tidigare mail, men vill du ses någondag?

Mail4

Tjeeeena har du lust att träffa en trevlig kille????

Och det finns fler mail ... my god. Jag får ju svara stackarn med att jag inte riktigt har lust att ses men det lär väl rendera tusen mail till med varför                       

• Anonym (Färsking!)
    Anonym (h) skrev 2011-11-20 08:49:17 följande:
    jag funderar på att avrega mig ett tag nu på HP

hihi känns skönt va :) godmorgon förresten!
  • Anonym (Färsking!)
    Anonym (h) skrev 2011-11-20 08:48:41 följande:
    sicken jobbig kille

Jag ser direkt framför mig att man ses en gång så slutar han aldrig höra av sig. Jag har redan TVÅ sånna varav en på mitt företag Foten i munnen fick blocka den killen på facebook tyvärr har han ju jobbchatten.... de på mitt kontor bara garvar, han är 19 och är helt verklighetsfrånkopplad. Att han började hålla på redan när jag var gift säger nog en del om hans mentala mognad
  • Anonym (Färsking!)
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-20 08:51:46 följande:

Jag ser direkt framför mig att man ses en gång så slutar han aldrig höra av sig. Jag har redan TVÅ sånna varav en på mitt företag Foten i munnen fick blocka den killen på facebook tyvärr har han ju jobbchatten.... de på mitt kontor bara garvar, han är 19 och är helt verklighetsfrånkopplad. Att han började hålla på redan när jag var gift säger nog en del om hans mentala mognad

Fast han på jobbet dejtade jag ju aldrig han blev ett plåster ändå haha 19åriga killar klarar inte att träffa tjejer som spelar x-box tydligen Tungan ute
  • Anonym (Färsking!)
    Anonym (h) skrev 2011-11-20 09:03:12 följande:
    godmorgon
    känns skit skönt så jag ska nog allt göra det på en gång
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-20 08:51:46 följande:
    hehehe skönt att han gör så ni får det roligt på jobbet iaf

Vill du ha honom jag lovar jag fedexar hoonom på momangen

*packeterar in i tejp*

En skoj grej förresten med en kille som ville ses, just den helgen hade jag (precis som nu) ingen försäkring på bilen för att jag skulle byta försäkringsbolag. Igen *vissel*
     så därav ville jag inte åka dit och ses för min bil är min trygghet. Då berättar han att han säljer försäkringar... inte fasen blev det en billig försäkring så det fick vara
  • Anonym (Färsking!)
    Anonym (h) skrev 2011-11-20 09:06:07 följande:
    så nu har jag pausat mitt medlemskap på HP sååå gött hoppas att jag slipper att komma ditt igen

ÅÅÅh vad avis jag är då
  • Anonym (Färsking!)
    Anonym (h) skrev 2011-11-20 09:11:59 följande:
    hihihi hoppas att hans dotter tjatar håll i huvudet på han nu på morgonen om att hon vill träffa mig idag. Hon sa det igår att hon ville det

den var ju bra med att bilen är oförsäkrad hihi
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-20 09:07:16 följande:
    ÅÅÅh vad avis jag är då
    mmm det kan jag tänka mig. men snart träffar du säkert en tio poängare oxå

Det är jag säker på att jag gör men min vana trogen vill man ju att allt sker nuuuuuu

Jag har varit så bortskämd i livet med en massa tur hela tiden. Förutom då jag haft otur men haha, karma eller något   
  • Anonym (Färsking!)
    Anonym (h) skrev 2011-11-20 09:25:23 följande:
    precis man vill ju oftast det att allt ska hända på en gång

Kan du hota mig lite så jag tar tag i disken och dammsugandet kanske... jag har maskat sååå länge nu. Robotdammsugaren vägrar lämna sin docka förrän det ser bättre ut. Han är en känslig själ. Kanske ska locka honom med en mobilladdare för de gillar han?

Kul att katterna lyfter av manchetterna också till adventsljusstakarna. Taaaack katter! Demon 

Gav dom en burk majs förut så de har att göra. Förutom demolera mitt ställe då.    
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!