Inlägg från: Anonym (Färsking!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Färsking!)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (h) skrev 2011-11-17 16:48:36 följande:
    nä nu blir det att sova lite innan jag ska jobba

Sov gott!
  • Anonym (Färsking!)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-17 17:09:44 följande:
    Men åååhhh, att få fotmassage är det absolut bästa som finns! Det är nästan så man dreglar för att man glömmer svälja liksom.

Oke jag tjuter av skratt och sparkas och tårarna sprutar om någon försöker röra mina fötter, no way in hell

Bara tanken på det fick mig nästan att lägga mig på golvet i fosterställning ju och det ser nog INTE bra ut om jag gör på jobbet va?   
  • Anonym (Färsking!)
    Niklas2k skrev 2011-11-17 17:08:10 följande:
    Jag ger avslappning på annat sätt. Jag lovar.

Jaha är det nu vi ska köra handuppräckning om att du får förklara exakt hur du menar
  • Anonym (Färsking!)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-17 17:16:36 följande:
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-17 17:14:22 följande:
    Oke jag tjuter av skratt och sparkas och tårarna sprutar om någon försöker röra mina fötter, no way in hell

Bara tanken på det fick mig nästan att lägga mig på golvet i fosterställning ju och det ser nog INTE bra ut om jag gör på jobbet va?   
    Oj så olika man kan vara. Jag tycker verkligen att det är fantastiskt. Men nej, skippa fosterställning på jobbet

*kurar ihop på golvet ändå*

haha dte är så jag känner mig, som ett litet kolli idag    
  • Anonym (Färsking!)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-17 18:32:03 följande:
    Visst är det väl så att om han ställde in dejten så är det han som borde föreslå en ny?

Finns inga borden, utan man styr helt sin egen tillvaro spela inga spel eller gå efter någon mall, det blir man själv bara lidande av i slutändan. Tror jag!
  • Anonym (Färsking!)
    Smecker skrev 2011-11-17 21:05:38 följande:
    Står väl i min profil?
    jag vet jag vet!
  • Anonym (Färsking!)
    Anonym (h) skrev 2011-11-18 14:59:17 följande:
    känner mig jätte dum nu. en kompis påminde mig precis att det är ikväll hon skulle bjuda på middag, var helt säker att det var imorgon

Tackolov! jag blev tillfrågad av mina kollegor frånlinköping och stockholm om vi skulle gå ut en kort sväng så känn dig absolut inte dum!
  • Anonym (Färsking!)

Nu är detta en hypotetisk fråga öppen för alla att svara på men om ni hittar någon ni vrkligrn tror på ,som ni hoppasmen ännu inte vet om det kan bli något mellen denne och dig,lägger ni ner alla andra kontakter då?

Förde har jag gjort för jag hoppas och vill verkligen satsa!  '

Skulle ju haft dejt på söndag men ställde in detta  

dumt? 

• Anonym (Färsking!)
    kristinah skrev 2011-11-19 21:09:20 följande:
    jahapp - ensam lördagkväll...ensam med datorn plugget och tv:n....

Jamen det är jag med, fast det känns inte så dåligt idag faktiskt

Jag sitter och försöker boka hotell i stockholm. Ingen sa att det krävs nån form av kvantfysikexamen för att klara av att göra det.... morr   
  • Anonym (Färsking!)
    Anonym (h) skrev 2011-11-19 21:39:53 följande:
    tror nog att jag snart är kär han är så helt underbar, längtar tills måndag så jag får träffa han igen. hade hans dotter fått bestäma så hade vi träffats imorgon. känns lite väl tidigt och träffa dottern när jag och hennes pappa bara har träffats i en time men pratat väldigt mycket i telefonen

Nej vad kul Glad hur gammal var dottern?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!