Inlägg från: Anonym (Färsking!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Färsking!)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

racer x3000 skrev 2011-11-13 12:21:28 följande:
    Hmm, några från skåne här?

Räknas det om man pratar flytande skånska efter tre glas öl

*kryper tillbaks under min sten som ger mig extremt dålig humor* 
  • Anonym (Färsking!)
    Niklas2k skrev 2011-11-13 12:33:50 följande:
    Nördar brukar väl inte vara så väldigt eftertraktade. Jag titulerar mig dock som... typ.. freak? ;)

haha freak vettesjutton om det låter bättre, men man är som man är jag brukar chockera killar som får komma hit med mina små.. egenheter. Det är väl inget fel i att ha en självgående dammsugare som man försöker kunna styra med fjärrkontroll eller Tungan ute eller att man kör IRkameraövervakning kopplat till mobilen för att kolla till katterna...

eller jag vet inte, fullt normal är jag, när jag sover  
  • Anonym (Färsking!)
    Anonym (h) skrev 2011-11-13 12:49:31 följande:
    villka av oss bor i göteborg. Hade varit kul att träffas och ta en öl eller två sen nån kväll när man är barnledig

Göteborg! jaaaa öl och snacka skit! Jag är på!

Fast jag ska sola innan för jag ser ut som spöket laban. Spöke 
  • Anonym (Färsking!)
    racer x3000 skrev 2011-11-13 12:56:59 följande:
    På med kläder så det inte syns

fast jag är ganska söt som spöket laban så jag kanske ska skippa solningen alla bara smälter som smör när jag kör min imitation av ett spöke. *buhuuuuuuu*

ELler nja, kanske inte men Skäms 
  • Anonym (Färsking!)

En kille på HP håller på och mailar mig, han började med ett "hej, avr jobbar du någonstans, jag undrar för jag söker jobb"

jag svarade ganska artigt med att vi inte söker någon alls just nu men att jag tidigare jobbat för Dfind och ElanIT.

Då skriver han två mail till i rad där han vill veta vart jag jobbar nu...

suck. Skrev tillbaks att han fick ha förståelse för om jag inte vill lämna ut vart jag jobbar till random folk på nätet.      

• Anonym (Färsking!)
    Niklas2k skrev 2011-11-13 18:56:41 följande:
    Mycket samma sak på profilerna. Tjejerna är sociala, tränar femton dagar i veckan och har alltid massor att göra. Många bollar i luften, älskar livet osv osv. Same chit hos de flesta faktiskt. Har man tid med ett förhållande då också tänker jag. ;)

Sådär var ju killen jag dejtade i en månad till igår, han tränade faktiskt 7 dagar i veckan, enda dagen han var hemma vid 20.00 var onsdagar då kunde man ses, och lördagar men då skulle han upp extremt tidigt för att spela match. Hockey, fotboll och innebandy. Och gymmet, åt bara pulver blandat med yoghurt och ägg och bläääh.

Och han var skitallergisk mot katter men ändå envisades han med att komma hit, och klappa katterna hela tiden. Jag sa flera gånger att det är nog inte så smart *dameeen de dbdär ju sbdå bööööta* *snörvel*

Tror han ville ta livet av sig faktiskt...    
  • Anonym (Färsking!)
    Niklas2k skrev 2011-11-13 20:09:34 följande:
    haha. Jag saknar henne.. 53an. Hon kom alltid i 180 när man kom hem.. o brölade (inte fan är det bäääh det låter).
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-13 20:00:24 följande:
    Tror han ville ta livet av sig faktiskt...    
    Då måste han ha varit väldigt intresserad mao? ;)

haha nej, vi var rörande överens igår om att vi inte kände "rätt" för varandra, men jag vet inte, självplågare kanske ;)
  • Anonym (Färsking!)

Hm hittade en på HP som verkade ganska normal, ja tills vi nu bytte msn efter två mail. "verkade" nu tjatar han om att vi ska prata i "cam"

Sen sa han nyss "jag gillar att spela data"

Hjärnblödning! Niklas2k stockholm sa du? *kollar på tågbiljett* Oskyldig     

• Anonym (Färsking!)
    Niklas2k skrev 2011-11-13 20:41:25 följande:
    haha hunden kom före katterna här faktiskt så katterna har bara fått gilla läget. Bästa kompisar idag. Bra när jag får äran att ha hunden här. Får väl tacka exets nya kille helt enkelt. ;)
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-13 20:35:15 följande:
    Hm hittade en på HP som verkade ganska normal, ja tills vi nu bytte msn efter två mail. "verkade" nu tjatar han om att vi ska prata i "cam"

Sen sa han nyss "jag gillar att spela data"

Hjärnblödning! Niklas2k stockholm sa du? *kollar på tågbiljett* Oskyldig     
    Ja, precis. Stockholm. Jag bor väldigt nära Arlanda också. Tungan ute
    Prata i cam... jag har haft någon dejt som också skulle webcamma samma dag och jag gick med på det faktiskt. Hon var normal i alla fall.. men hon gillade inte att "spela data". ;)

Jamen perfekt! Tungan ute ah det påminner mig jag ska faktiskt jobba i stockholm.. denna helgen kanske eller om det är nästa? Jag måste nog kolla mitt schema...
  • Anonym (Färsking!)
    kristinah skrev 2011-11-13 20:48:22 följande:
    jag gillar nördar - och för mig är det itne bara teknik...utan att man har ett intresse som är lite nördigt..som erkivering t ex eller ryska romaner från 1700-talet elelr nåt annat smalt lite gülligt

hihi

Min diss har börjat höra av sig lite sporadiskt igen - efter det däringa "dethargåttförfort"
    Nu är det lite som kompisar igen. Och ajg försöker skoja till det lite för att inte tappa gnistan, men det känns tröööögt

är ajg månne för otålig av mig?
    Är det nån slags mediation eller yoga jag borde köra för att varva ner och låta bli att stressa männen?

fast jag får tuppjuck på det där med att man ska ta det så sakta och allt. Antingen så känns det okej så kör man eller så känns det ... ja "åh vi måste ta det så jävla lugn" då tror jag inte det är så rätt. Eller jag kanske bara ser mina egna erfarenheter nu där killen satt upp ett schema hur och vad man gjorde under vissa veckor i dejtingschemat typ. Och hur mycket man skulle ses, och ... yack.

Så, dethargåttförfort går jefligtfetbort, för mig, men känn efter, om det känns kompisstadiet nu så tror jag inte att det kommer kunna bli någon flammande kärlek av det. Du vet de där fjärilarna i magen osv   
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!