Inlägg från: Anonym (Färsking!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Färsking!)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

kristinah skrev 2011-11-16 20:59:48 följande:
    panodil intaget - men jag skiter i tentan imorrn, det får bli en omtenta om 1½ vecka...nu ska jag bli frisk och gå och sova tidigt ikväll utan att behöva stressplugga till midnatt - känns som ett finfint beslut ;)

Ja det tycker jag med, ingen stress !!
    Smecker skrev 2011-11-16 21:03:26 följande:
    Ja.. det är en sån där sexleksak du vet. Var med i ett avsnitt av SATC med. Om du googlar så får du säkert upp en bild på hur den ser ut.

*googlar loss*
    Niklas2k skrev 2011-11-16 21:05:29 följande:
    Ja, herregud. 24 är inte bra.

Ja, de runt 30 har jag hört är bättre

• Anonym (Färsking!)

okeeej jag kan behöva den där ölen imorgon, men jag lär väl jobba till 24 och då är kanske ingen kvar ute om ni tänkte ut imorgon alltså jag vill nog mest träffa folk och prata, det verkar finnas bra material på annat håll än krogen

Men jag KRÄKS på jobbdagen idag, vi ska vara tre, två borta och värsta tänkbara saker händer idag. Passerkortet funkar inte och det är nästan så SÄPO måste godkänna så man får komma in i vissa rum

fast det är kul ändå Men alldeles för lite internettid idag    

har alla det bra?   

• Anonym (Färsking!)
    Anonym (h) skrev 2011-11-17 15:30:43 följande:
    i vilken stad/by hade du tänkt dig att gå ut och ta en öl eller två?

Göteborg denna helgen
  • Anonym (Färsking!)
    Anonym (h) skrev 2011-11-17 15:34:49 följande:
    då kanske vi kan ta en öl eller två om du vill

Jaaaa jag tror jag är klar till 22, vi har första fönstret tills dess   och lördag kan man vara bakis på jag ska bara släpa runt med ett usbminne hela dagen...
  • Anonym (Färsking!)
    Anonym (h) skrev 2011-11-17 15:43:06 följande:
    skoj skoj    Vart brukar du gå ut när du går ut?

Är det någon mer som vill hänga på?

Skäms brukar aldrig gå ut, men gärna en pub så man kanske kan höra vad andra säger
  • Anonym (Färsking!)
    Anonym (h) skrev 2011-11-17 15:48:23 följande:
    brukar inte heller gå ut om jag går ut är det på en pub. Vart i gbg bor du så kanske vi kan hitta ett ställe mitt i mellan oss. jag bor i majorna

Jag bor i Angered men jag kommer jobba vid läppstiftet på kvällen då, och hem tar jag mig allt (Taxi!!! FTW!)
  • Anonym (Färsking!)
    Smecker skrev 2011-11-17 16:07:10 följande:
    Nej vissa verkar ha inställningen att bara de får åka Porsche och bo i fin vindslägenhet så kan de tänka sig att lägga upp sig. Tack och lov är alla olika, det finns någon för alla sorter.

Hörde jag porsche?

• Anonym (Färsking!)
    Anonym (Sa) skrev 2011-11-17 16:15:02 följande:
    ja, är ju en fri värld.. och om några nöjer sig med mindre än kärlek, så.. kanske mest synd om dom.. (eller så är det jag som är puckad... vad vet jag.. obotlig romantiker iaf..)

Haha jag är nöjd om jag har någon som gillar mig och som tycker om att bli kliad på ryggen Tungan ute eller ja jag ska ju tycka om den med men dte kanske var underförstått
  • Anonym (Färsking!)
    Niklas2k skrev 2011-11-17 16:21:28 följande:
    Tycker om att bli? Eh, ok, jag tingar dig!

Kyss Tungan ute
  • Anonym (Färsking!)
    Niklas2k skrev 2011-11-17 16:42:18 följande:
    Jag älskar att bli kliad på ryggen. Så mycket så att det nästan är sjukt.

Däremot så tycker jag att det är sjukt tråkigt att klia någon annan.

Jag gillar inte att bli kliad själv, men det känns så skönt i naglarna typ när man gör det på andra Glad haha som värst i ett par timmar. Tur man inte har vassa naglar Skäms hade ju kunnat se fint ut Tungan ute

Störd grej att man gillar att klia andra, men jag är helt normalstörd, det finns garanterat bevis på det där ute! Eller? *letar* 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!