Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

lemonina skrev 2012-05-29 19:41:55 följande:

Grrr trött på HP! Nu har jag fått en till stalker...en till att blocka då. Synd att han går på samma gym bara.

Då känner du igen honom iaf, alltid något... Byta gym?
  • Cocacola
    Racer x skrev 2012-05-29 18:59:49 följande:
    Var och hämtade ett litet paket idag

Har äntligen en laptop igen.

Det där lät ju inte helt fel! Hoppas du blir nöjd, ska väl snart skaffa en ny jag med. Nu har jag ett mindre snyggt hopplock, som kan ge upp när om helst.
  • Cocacola
    Vanilla ice queen skrev 2012-05-29 20:00:35 följande:
    Cocacola: Vad bra Vill ju inte att någon ska behöva slita sitt hår i frustration som jag gjorde

Nej, det hoppas jag att jag slipper. Har redan gjort det över den otroliga dumheten att läsa på gymnasiet när jag gjorde, hade varit mkt bättre om jag låtit bli och läst in allt på komvux. Men, men gjort är gjort. Fast jag fick rätt bra betyg på mina komvuxkurser och det känns ju bra nu, vet ju att jag kan. Har dock ingen som helst nytta av höga betyg där annars, gymnasiebetygen sabbar.

Nån som vågar sig på en gissning vad jag läste på gymnasiet? 
  • Cocacola
    lemonina skrev 2012-05-29 20:02:52 följande:
    Ok kanske överdrev en smula. Nä men han mailar konstant och frågar om vi ska göra det ena med det andra fast jag inte svarar. Blir bara lite jobbigt. Lite trött på att det kommer så mycket konstiga människor på min sida. Funderar nästan på att lägga ned nätdejtingen ett tag.

Skriv och svara det då, var tydligt. Men nog finns det konstiga människor på hp...
  • Cocacola
    målar havet blått skrev 2012-05-29 20:28:22 följande:
    Lemonysweet.de är bara fint med mig,har kommit i gång med lite mer fokuserade promenader.Går i träningsspåret nu istället för bara runt omkring här.....Jag vägde mig och har gått upp 3 kilo sen jag slutade röka.....NU räcker det!!

I går kom hela bandy laget här och cyklade förbi i uppförsbackarna,hm jag va ju liksom lite tvungen att jogga ,kunde ju inte GÅ då..men FAN va slut jag var sen....Kräks men idag gick det lättareCool
    Slutat röka? Toppen! Slåss mot vågen jag med, fick tillbaka de flesta kilon jag tappade i min inte siva inte äta period för typ 2 månader sen men kämpar på för att mota väck dem igen, går åt rätt håll.

Hahaha xD Du är för härlig! Men jag känner igen tänket, därför tränar jag helst utom synhåll för tillfället :P Duktigt gjort dock!   
  • Cocacola
    FjärilVingad73 skrev 2012-05-29 20:45:19 följande:
    Varit på en trevlig dejt med en trevlig kille från HP. Vi promenerade i Hagaparken och pratade och sen bjöd han mig på middag på grekisk restaurang. Sen följde han mig till pendeln.

Jisses vad du dejtar! xD Kul! Lär ju riktigt trevligt också. Glad
  • Cocacola
    MrC skrev 2012-05-29 20:48:01 följande:
    Sista anmälan till Parloppet 2012 var 19'e maj.
    Men ta sats mot 2013 så har ni tid att träna också.

Vilken tur för mig! Skrattande :P

Jag undrar det ja, det är nog den här sommaren jag har möjlighet att träna en massa. Sen i höst tar jag ju med alla barnen långt bort som attan där jag känner ingen, bör nog för den delen passa på att komma iform nu när jag har chansen. Sen får jag väl träna med barnen för att lyckas hålla den, men tror inte någon 5km löpning blir aktuellt. Borde nog se till att komma iväg på något i år kanske...  
  • Cocacola

Är det bara jag som inte varken har eller vill ha nån tatuering? Känner mig lite ensam! xD

• Cocacola
    målar havet blått skrev 2012-05-30 09:36:37 följande:
    JA de är så jävla jobbigt om de är för ungaObestämdGlad

Jag som klurade om jag skulle byta tänk och gå efter den där 10års regeln Flört Såg en hel del snygga unga killar igår, gymnasieelever hela högen... :P Ser säkert en hel del idag också, ska till samma ställe och plugga idag.
  • Cocacola
    Vanilla ice queen skrev 2012-05-29 22:48:28 följande:
    Takida: hahaha tack:-P Nej inget schema och jag börjar bli grinig på chefen. Vi sommarjobbar ska tydligtvis sakna liv helt hela sommaren

Visst är det lätt att planera? :P Väntar på mitt också, undrar mest hur jag jobbar i midsommar Obestämd
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!