Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Smecker: Hahaha
Jag vågar det nykter med mina killkompsar och killar jag inte är intresserad av men finns intresse blir jag blyg.
Smecker: Hahaha
Jag vågar det nykter med mina killkompsar och killar jag inte är intresserad av men finns intresse blir jag blyg.
Smecker: Vilket av det?
Jag blir galen på detta celibat. Jag är konstant rastlös funderade att lära mig fiska idag sen tänkte jag åka och köpa en långboard och sen tatuera mig och sen... Ja ni fattar! 7veckor, SJU VECKOR!!! Hur håller man sig mentalt i balans?
Axl: Klart jag gör men det är ju inte samma sak!!! Vill tatuera en bild från en grupp jag gillar denna cdnimg.visualizeus.com/thumbs/ea/89/ea89070c77b8d579646a5d58d04ecc60_h.jpg
Lemonina: jo det är fortfarande igång men vi hinner inte ses förrän nästa vecka:((
Heidi: För att jag inte haft chansen://
Lemonina: hahaha sant! Jag kommer äta honom levande stackaren
Lemonina: Detta är mitt rekord på avhållsamhet sen jag blev av med oskulden *suck*. Men har man ingen man känner för att ligga med är det förvisso bäst utan. Hur går det på datefronten då?
Lemonina: Jag har också svårt att se guldkornen när jag är ute. Killen jag har kontakt med nu är ett stort undantag
Men helt plötsligt finns de bara där
Åh, Örebro:)) Ska dit i början på juni till något som heter brunnsparken
millencolin spelar och No fun at all
Lemonina: Millencolin var verkligen mina tonårsidoler och sen har de hängt med sen dess
No fun at all är från mina hemtrakter så det blir nostalgikväll delux
Kan rekommendera att betala för match.com seriöst det är en bra datingsight