Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-13 11:36:11 följande:
    Har hört att en del kan få problem med minnet, men annars har det ju inga biverkningar som andra mediciner kan ha.

Jo närminnet kan försämras tillfälligt annars är det ju alltid risker med narkos. Men medicinerna man tar när man är så pass dålig att ECT är på förslag har ju biverkningar som kan vara bra mycket drygare än det.
    Screw you guys i'm going home!
  • Vanilla ice queen
    Smecker skrev 2012-04-13 11:46:19 följande:

Finns inga långtidsstudier, vilket SoS kritiserat, plus att det ordineras ECT väldigt slentrianmässigt.

Men även SSRI delas ut till höger och vänster slentrianmässigt och frågan vid ECT är ju om det kan ge permanenta minnesstörningar. Förut gav det ju det när man gav på bägge hjärnhalvorna men den ny metoden är ju att bara ge på ena vilket tydligtvis ger en effekt där det verkar som att kortidsminnet försämras tillfälligt. Men även djupa kliniska depressioner i sig kan ge minnesstörningar. Men ECT ska ju ges när patienten har behov av det inte slentrianmässigt. Är man så dålig att man behöver tex TCA som medicinering så känns ju ECT som rena sockerpillret i jämförelse.  hahaha nää nu ska jag sluta leka hobbypsykiatriker
  • Vanilla ice queen
    takida skrev 2012-04-13 14:09:14 följande:
    Ojoj, ni tappade mig för flera sidor sedan med ert snack om ssri och allt vad det var. Fattar inte ett skvattObestämd

Hahaha sorry det är jag som drar iväg på sånna enligt mig mycket intressanta ämnenOskyldig
  • Vanilla ice queen
    takida skrev 2012-04-13 14:20:07 följande:
    Och för ni som är nyfikna på hur det går för mig så fick jag svar på mitt mess idag.
    Snabb på att svara kan jag då inte anklaga killen för att vara men jo han har mitt intresseTungan ute

Najs jag tycker killar i regel är tröga på att svara på sms. fast jag ska inte säga något jag är lika trög
  • Vanilla ice queen

Är det fler som haft problem att avsluta sina profiler på nätdatingsighter? Alltså jag gillar verkligen match.com som sight i sig men lyckades aldrig avsluta min profil eller prenumeration förens nu när jag var tvungen att göra det via att maila till dem... Men nu är jag äntligen borttagen

• Vanilla ice queen

Legacy: Hahaha överraska med en strap om Det tror jag alla killar uppskattar nädå;) klart du ska köpa ngt. Massageolja låter bra

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!