Inlägg från: Racer x |Visa alla inlägg
  • Racer x

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

jelina skrev 2012-08-12 20:24:34 följande:
    Hej hej.
    Står i valet och kvalet att lägga ut mig själv på the wild wild web men är aningens tveksam  
    Vilka sidor hänger ni på? Rekommendationer?  
    En fråga, gällande bild... Går det att hindra att andra än de jag är intresserade av ser min bild?
    Åtminstone att det inte används som "personer du kanske gillar" och så dyker mitt nylle upp?

O så en annan fråga; hur vanligt är det att bilden man ser inte tillhör personen som skriver? 
    Tack för svar :)  
    Brukar väl vara att folk lägger upp gamla eller rent av hårt redigerade bilder, men att lägga upp på någon helt annan är väl lite så där.
  • Racer x
    cajsasmamma skrev 2012-08-12 23:36:31 följande:
    Hmm ännu en dejting sida!! Vad händer här ikväll?? ( snäll ljuga att det är tråkigt här eftersom jag egentligen ska sova nu
    Vad tror du inte jag borde göra då? Som ska upp kl5, dags att jobba igen semestern.
  • Racer x
    Vanilla ice queen skrev 2012-08-12 23:42:25 följande:
    Ok hörrni hjälp mig nu! Blev akutinringd på jobb och har varit snyggare ska tilläggas Men tänkte ta tag i bjuda ut på dejtsaken om jag ser honom i morgonbitti. Ska jag
    A. Lägga en lapp i facket
    B. Ge honom en lapp i handen
    C. Fråga honom rakt ut om jag ser honom med risk för att skrämma livet ur honom (osminkad med flottigt hår och jobbat nattringar under ögonen hahaha)

Vad tycker ni?
    Gå all in med C
  • Racer x

Det blev visst en liten återförening på OS avslutningen Drömmer.

Madida skrev 2012-08-13 00:36:58 följande:
    Hahaha, ja det var så jag lyckades få fram det till slut.

Givetvis. Fr.o.m nu skall jag lita blint på detta Solig

• Racer x
    Madida skrev 2012-08-13 00:41:32 följande:
    Verkar som om jag skulle passa väldigt bra ihop med en Oxe också, finns det någon sådan här?! Kyss
    Vem vet??
  • Racer x
    Madida skrev 2012-08-13 01:07:55 följande:
    Nejdå!
    Oohhh, fast nu ska jag ta å slänga mig i sängen. så jag kan iaf ta mig till jobb imorgon.
  • Racer x

Tjit, har utfört lite motion idag. Kommer att sova gott.

• Racer x

Börjar få en begynnande stalker efter mig. 4 besök än så länge.

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!