Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

huhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhu Tomte
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Smecker
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-12-24 14:57:07 följande:
    Rättade min bingolott från igår, o döm om min förvåning när det står att jag vunnit 500 spännSkrattande
    God jul på mig!Cool
    Det blir ett fint badmintonrack för de pengarna.. kolla på mellandagsrean
  • Smecker
    Glädje58 skrev 2011-12-24 21:19:45 följande:
    Fan vad elakt att göra så  Demon
    Skitelakt.. borde skicka Chuck Norris på dem.
  • Smecker
    Anonym (Sa) skrev 2011-12-25 11:06:14 följande:
    missBUNDY??    Liknar du mig vid en massmördare eller en IQbefriad blondin?? (tar herrn illa vid sig vid att kallas mr.McBeal; eller har jag gjort nått annat för att förtjäna dumförklaring? )

Ja
  • Smecker
    Anonym (Sa) skrev 2011-12-25 11:11:21 följande:
    du tar illa vid dig alltså. Men då slutar jag genast kalla herrn för det.    (tur man vet vem/vad man är; fast det inte framgick riktigt vem/vad du liknande mig vid, så jag vet vem/vad jag inte är..)   (menar; nog för att jag gillar sex.. men särskilt blond är jag ju inte.. tyvärr.. )
    Sa väl aldrig att ja tar illa vid???
  • Smecker
    Anonym (ready) skrev 2011-12-25 11:11:42 följande:
    Jag hade en superduper bra julafton.. och nu är jag redo för att umgås med vänner och ha riktigt kul =)
    Då passar nicket bra
  • Smecker
    Anonym (Sa) skrev 2011-12-25 11:30:22 följande:
    men varför säga nått taskigt då? *frågetecken*  (uppskattar att retas, men elakhet är inte kul..)
    Du ställde ett antal frågor, jag svarade "ja". I andemeningen "pick one, om man skojar spelar det inte så stor roll vilket av skämten som ger resultat".

Mupp.. jag är aldrig elak och det vet du om någon. Det har nämnts tidigare, kan nämnas igen. När meningen börjar med "Jävla dumhuvud.." så kan man vara säker på att jag inte kommer att vara snäll.. Tungan ute
  • Smecker

Dags för filmkväll (börjar tidigt) med gamla godingar:

An Officer and a Gentleman
    Top Gun
    The Color of Money
    Dirty Dancing
    Cocktail
    Days of Thunder

Popcorn och cola tillhandahålles, annars är Coop öppet till 18. Om grannen under har släppt ut sin rottweiler-blandras i trappuppgången igen så är det lugnt, den är snäll.

• Smecker
    Laurora skrev 2011-12-25 14:00:08 följande:
    FIck en oväntad övveraskning på mitt konto idag kan man säga. Har inte kollat min lön den här månaden förrän nu, så nu är frågan, ska man gå ut idag?

OM jag går ut så kommer det tyvärr bli att jag hamnar på samma ställe som ett gammalt ragg. Jag tror (öh vet) att han inte släppt mig än. SÅ jag funderar på att stanna hemma och inte utsätta mig för det där obligatoriska "du är så fiiiiiin blablabla" 

Ställena är ju så små dit det är meningen att mitt gäng ska gå ut så sammandrabbning är typ helt omöjlig att undvika.

Hur skulle ni gjort?

(den hemska sidan av mig skulle väl behöva höra att jag är ganska bra just nu, så helt lidande kanske jag inte skulle vara, men vadfan det blir ju jobbigt i längden )              
    Det är aldrig bra med för mycket av det goda. Varför inte gå till ett nytt ställe och prova lyckan?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!