Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

takida skrev 2011-12-26 12:03:30 följande:
    va? finns d killar som inte har en plan? nähä

Lika svårt att tro som att det finns tjejer som inte har en plan.. eller hur?

Satan vad folk på Webhallen!!
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Smecker
    ulfsas skrev 2011-12-26 12:45:35 följande:
    Är du ute och raggar på alternativa ställen? Kreativt. Du kan hitta en tjej som är datorintresserad kanske 

Tyvärr, samtliga av honkön här är bihang och ser extremt uttråkade ut.
  • Smecker
    ulfsas skrev 2011-12-26 13:10:11 följande:
    Du får väl prova ICA då, en matintresserad tjej kanske 

Som tar över i mitt kök? I beg to differ.. på sin höjd om hon är intresserad av att sitta där och se söt ut medans jag lagar maten.
  • Smecker
    HäxanSurtant skrev 2011-12-26 13:52:34 följande:
    Jag hade tyckt det var kul om någon raggade på mig på icas grönsaksavdelning, risken finns bara att jag inte fattar att någon raggar, jag är kass på att uppfatta sånt där och tar allt för vanligt socialt beteende och trevlighet typ

Så om nån håller upp en grov gurka och viftar menade med ögonbrynen så tolkar du det som "Hej.. fint väder idag!"....?
  • Smecker
    HäxanSurtant skrev 2011-12-26 13:49:30 följande:
    Det kan jag leva med, sitta och se söt ut medan jag väntar på maten alltså OCH jag diskar gärna efter maten.

Rena drömkvinnan. Är du bra på strålningsfysik?
  • Smecker
    takida skrev 2011-12-26 14:18:33 följande:
    sitta o se söt ut skulle jag garanterat lyckas med! ta över i köket är det värre med, är en total katastrof

Du tror det? Har du referenser?
  • Smecker
    takida skrev 2011-12-26 14:22:46 följande:
    påmin katastrofala förmåga i köket? massor....

Perfekt! Jag sköter maten och du sköter.. det där andra.
  • Smecker
    HäxanSurtant skrev 2011-12-26 14:33:46 följande:
    Ibland är jag det

Hmm nej jag har bara testat att bli strålad själv några gånger, men inga benbrott har någonsin upptäckts på mig och varje gång har undersökningen gått alldeles strålande om jag får säga det själv. 

Med andra ord lätt självlysande? Bonuspoäng, sparar ström.
  • Smecker
    Anonym (Sa) skrev 2011-12-26 15:00:50 följande:
    åh, vilken GO och BRA människa du är! Rörd jag blev av din berättelse.. Och HOPPAS dom håller henne kvar. En väns bästa väns fru tog livet av sig nyss. Hade fått med sig flera PÅSAR(inte små) med dödliga tabletter hem från psyk. Ibland undrar man om en del som jobbar där har lust att hjälpa sjuka människor att dö. Ursäkta om det är en grov sak att säga; men seriöst; att skriva ut påsvis med dödliga läkemedel till en person som är självmordsbenägen är ju som att sätta vapnet i handen på personen.

(men vet, dom kan vara bra med; är blandad kompott)

Tror hur som helst din medmänsklighet kan få stor betydelse för henne; om hon får bra hjälp nu. Sådana handlingar kan ge trasiga människor stort hopp. (och inte alla skulle våga ingripa)
    Det handlar till 100% om resursbrist. Ingen som jobbar på psyk är elak. Men vad skall de göra? De tar in en suicidal person på torsdag, på lördag måste de fråga honom/henne ifall h*n kan tänka sig helgpermission eftersom de vet att sängplatsen kommer att behövas av extrema akutfall som alltid uppkommer på helgerna. Så vem skall man skicka hem? Ingen är ju färdigbehandlad.. och neka att ta in ett akutfall får de inte heller.
  • Smecker
    takida skrev 2011-12-26 14:43:45 följande:
    It´s a deal!
    Ok, ut i vardagsrummet och.. sätt dig. Jag säger till när maten är klar.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!