Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Laurora skrev 2011-12-25 14:19:55 följande:
    Asså nytt ställe hahaha Tungan ute det finns typ tre ställen att gå till och jag ska absolut inte ut och ragga, jag har fullt på den fronten med en viss herre i tråden som inte är här så ofta längre   jag ska ut för att ha skoj  och umgås med vänner, Dessutom tänkte jag köra, det är en bra bit bort.
    Desto större anledning att åka åt andra hållet Du är vuxen och kommer fatta rätt beslut själv, vad det nu än är
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Smecker
    Laurora skrev 2011-12-25 14:27:28 följande:
    haha ja. Jag har ett par alternativ, det är Gleedag på 11an idag plus att jag fick en box med hela säsong ett av Glee igår

Sen har jag ett spel jag har försummat med, jag vet nog vad det blir ikväll

Och undertiden jag skrev detta så fick jag sms av en kollega som berättade hur bra jag är så där, där fick jag min junkie dagens dos av just det jag behövde

Hemmakväll here I come!      

Annars är det filmkväll här Se listan ovan.
  • Smecker
    Laurora skrev 2011-12-25 14:30:44 följande:
    haha jag har sett EN av de filmerna, det du Testa Glee du blir helt fast
    Jag har sett alla, dags att se igen Vad får dig att tro att jag inte sett Glee?  
  • Smecker
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-12-25 14:51:12 följande:
    tror nästan du har en liten crusch på tompaFlört
    men kan inte anklaga dig för att ha dåligt filmsmak i vart fall!
    Och Richard Gere. Och Patrick Swayze Jag har utmärkt filmsmak, om du frågar mig
  • Smecker
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-12-25 16:05:00 följande:
    Tack för era svar
    Tar gärna emot fler svar för nu står det 2-2

De två av mina vänner jag har frågat säger att det är ett artighets-sms. Att han inte ställer någon fråga eller nånting utan bara tackar och önskar god jul och gott nytt år. Och så tänkte jag med..
    Okej.. du har använt "ring en vän" och "fråga publiken". "50:50" är väl meningslös på en två-alternativs-fråga.. alltså kvarstår "byta fråga".
  • Smecker
    Anonym (less...) skrev 2011-12-26 09:50:00 följande:
    Fy fan vad less jag är på nätdejting- det ger mig tamejfan ingenting. Igår fick jag mail från en kille som verkade jättetrevlig, mailade lite fram och tillbaka sen skrev jag "kram och gonatt, vi hörs sen" eller nåt sånt. Nu såg jag att han skrivit ungefär: "du verkar inte så intresserad så ha de så bra" och han hade dessutom blockerat mig! Blir så jävla trött! Det är väl bara på nätdejting som man lägger sån energi på idioter?! Krogen gillar jag inte heller och jag vägrar träffa någon på jobbet så det här singellivet lär bli låååångt.
    1: Var glad att du blev av med den tomten, julen är över.

2: Plötsligt händer det. Köp en trisslott och ge det en ny chans.

3: Varför inte försöka ragga på lite mer okonventionella ställen än dejtingsajter? 
  • Smecker
    Anonym (less...) skrev 2011-12-26 10:05:22 följande:
    Haha, tack för svar! Tips på raggningsställen?
    Beror helt på vad du är ute efter för typ. Nu är jag lite wild 'n crazy här och förutsätter att du är tjej, så gayforumen går ju bort. Om du har något specifikt intresse, sport eller hobby så finns det garanterat forum för det. Flashback har jag hört skall funka, även om jag inte har någon personlig erfarenhet av det. Schyssta, smarta och snygga killar med barn finns ju på Familjeliv.. Drömmer
  • Smecker
    Anonym (less...) skrev 2011-12-26 10:45:14 följande:
    Det vore ju roligt att träffa nån på FL  Känner du till nån sån romans?Och du har helt rätt, jag är tjej :) Andra forum på nätet alltså, blir inte det också nätdejting? Det kanske är bättre när man bara snackar lite förutsättningslöst- det är ju så jag fastnat för killar "i verkliga livet" förut. Men flashback?! *ryser lite*  

Jo, känner till flera FL-romanser Allt som har med nätet blir väl per definition nätdejting, inklusive FL-dejting.. förutsättningslöst pratade är enligt mig the shit. Enklast om ämnen som intresserar båda.
  • Smecker
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-12-26 10:52:17 följande:
    Sent igår kväll skickade han minsann ett sms till där det stod "Du är en fin människa med stort hjärta "

Men jaha?! Det vet jag väl!

Låter som om han ser mig som sin syrra eller nåt. Sjukt frustrerande.

Hellre stort hjärta än stor.. eh.. nä, det där lät klart bättre i huvudet.
  • Smecker
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-12-26 11:01:02 följande:
    Det gjorde nog det va

Vilket fall som helst vet jag inte vart han ville komma med den kommentaren.

Har tanken slagit dig att det faktiskt finns killar som inte alltid har en grand plan med allt de gör? Det KAN vara så att han inte vill komma nånstans alls, utan bara vara snäll.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!