• Nicke

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Hur är det själv?

• Nicke
    ulfsas skrev 2012-05-11 17:25:34 följande:
    Vad flyger ni med för plan?
    En fin gammal DC3:a.
  • Nicke
    Legacy skrev 2012-05-13 21:19:42 följande:
    Jävla hjärta ska slänga det.

Några tips om gojjan? "Jag älskar bögporr" ska jag lära henne

något mer?   
    Något om snoppstorlek.
  • Nicke
    takida skrev 2012-05-13 21:34:42 följande:
    Jag troreller snarare jag vet att jag talar för alla här inne om jag säger dumpa honom. Men det spelar ingen roll vad vi säger för du måste själv ta beslutet, det kan ingen göra för dig. Han får dig att må riktigt jävla dålig, ju längre du stannar desto sämre kommer du att må och det kommer bli svårare att ta sig ur ju längre du stannar. 
    Bättre du dumpar honom nu och mår skit ett litet tag än att stanna och må skit under en lång period. 
    Hear hear!
  • Nicke
    Legacy skrev 2012-05-13 22:45:05 följande:
    Men det är ju bara min sida av allt ni ser jag kanske är hemsk tillbaka, han blev tydligen sjukt sårad av det där av att mitt ex hade större.... jag vet inte, jag måste försöka sluta må illa så jag kan sova, jag orkar inte detta och leva en vecka i total ovisset med hans gojja här...

fick klia gojjan under vingen iallafall nyss. Gulligt värre. 
    Blev han sårad av att din ex har större snabel och det är DITT fel? Eller ställde han kanske frågan?
  • Nicke
    Legacy skrev 2012-05-13 22:56:59 följande:
    Han ställde ju frågan som sagt...
    Så hur kan du få det till att det skulle vara ditt fel?
  • Nicke
    Legacy skrev 2012-05-14 10:22:25 följande:
    Nu sitter jag här och är anbivalent. Han kräve rju att jag ska byta namn på alla mina konton för han ville ju inte se mitt gamla efternamn någonstans... men om jag gör det i gmailen så blir jag ju av med alla appar jag betalat för inte så skoj jag orkar inte och så tänker jag "jamen han kanske inte får reda på det"

och då är jag ju oärlig och blir orolig att han ska upptäcka det.

Suck    
    Det är inget att fundera på.

Som jag sa till dig tidigare, tänk på mig som inte ens bytt tillbaka till mitt namn som ogift. En tjej lika (sjukligt) svartsjuk som honom hade ju mördat mig eller nåt.

Du har haft ett liv innan honom!! 
  • Nicke
    Legacy skrev 2012-05-14 10:59:16 följande:
    han har stängt av mobilen så jag har ingen möjlighet att dumpa fågeln just nu... så jag tvingas ju vara låst med den en vecka och fortfarande vara ålst till honom på det sättet så... ja. Alltså. Jag vet inte. Jag är kanske en svag person. Han frågade det, är du en svag person? Att jag ger efter lätt kanske och låter mig styras av andra. Det kanske är så.
    Han skulle väl kolla hur lätt det är att kontrollera dig.
  • Nicke
    Glad Gbg skrev 2012-05-14 12:13:56 följande:
     Träffar du alltid fel killar? ngn ggr måste du ju ha träffat en reko kille? Kan du inte träffa ngn genom vänner?
    Hon träffar helt klart killar som är reko. 
    I alla fall en. Jag lovar.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!