• Nicke

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Cocacola skrev 2012-05-18 13:55:44 följande:
    Haha, gör det!
    Fast jag kom på att jag vill ha kvar mitt jobb.. hmm.
  • Nicke

Det blir lite intressant när man inte riktigt vet vad takida och Cocacola pratar om... med tanke på att det är en dejtingtråd.

Något kommer att kännas speciellt efteråt och takida räknar med att inte kunna gå på ett par dagar...

• Nicke
    Cocacola skrev 2012-05-20 00:05:24 följande:
    Nä! Har ju tills för inte så längesen, haft ömnbrist i över två månader så jag tycker att det känns grymt härligt med normal trötthet och sömn. Det krävs för att man ska få tillräckligt med energi. Funkade iofs bättre än jag trott med i princip ingen sömn men har en hel del projekt att ta itu med och då bör jag nog sova rätt ok. Men brukar inte vara så sabla sömnfokuserad som jag varit på sistonde, men jag gissar att det ger med sig med tiden.
    Jo, det är tråkigt. För oss.

Sova är förstås jätteviktigt. Jag har själv inte haft några rutiner kring det där på många år men mitt nuvarande jobb kräver ju att jag sover lite mer bestämda tider. Börjar nog att komma in i det så smått just nu men jag är mer död än levande på dagarna. Jag antar att det blir bättre med tiden.
  • Nicke
    Cocacola skrev 2012-05-20 00:19:33 följande:
    Såklart! Tungan ute Men ni klarar er nog utan mig i några timmar, som kan bli många. Bara ett barn hemma och det är sjusovaren i familjen. Helt ok! Något skum så kallad barnfri helg dock, men gärna för mig.

Har nog varit si och så med mitt sovande också, även innan med dessa månader var extrema. Not fun! Hur går det på nya jobbet då? och sovandet/vakenheten blir väl bättre och bättre gissar jag. Tills något barn blir sjukt och allt ställs på ända igen.. Flört   
    Menart. ;)
    Jag har alla 3 hemma men tjejerna går upp själva och grabben kan sova lääänge så jag har ingen brådska i säng.

Det går bra på jobbet. Lite utmaningar att ta tag i men det funkar helt klart. Timmarna bara springer iväg när det är mycket att göra och det är rätt kul. 
  • Nicke
    Cocacola skrev 2012-05-20 00:33:58 följande:
    Så du har också 3, där ser man. Nyfiken på hur gamla men det kanske du inte vill skriva i tråden?

Låter ju som att du hamnat på rätt jobb!  
    Åldrarna finns i min presentation. :)
  • Nicke
    Cocacola skrev 2012-05-20 00:51:55 följande:
    Klurar på varför jag fått för mig att jag kikat in där förut? Lär ha varit sovandes i så fall... Vilket jag iofs nästan är nu med. Men det var intressant att kika förbi, fina ni är på bild förresten.
    Ja, jag vet inte varför.
    Tack. Bilden börjar bli gammal. Barnen är lite större nu.
  • Nicke
    Cocacola skrev 2012-05-20 01:06:14 följande:
    Förstod det, läste ju åldrarna först. Bara barnen som blivit större förresten? xD
    Jag tänkte skriva "vi har blivit större" först faktiskt.

Ska du slagga nu? 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!