• Nicke

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Hon lär inte ha några problem med att träffa fler som inte är sjukligt svartsjuka.

• Nicke

eller så HAR han blivit bedragen som så många andra (jag tex) och han kan inte hantera det.
    Någon form av hjälp behöver han för det är uppenbart att han inte klarar det själv.

• Nicke
    FredrikA80 skrev 2012-05-14 15:39:54 följande:
    Det är egentligen inte relevant ivilketfall. Man går inte till personangrepp utan väldigt starka grunder, Och han har definitivt gått övergränsen med vad han sagt. 
    Du har din teori och jag har min men ingenstans menade jag på att det ursäktar något. Förstås. 
  • Nicke
    målar havet blått skrev 2012-05-14 16:09:06 följande:
    Nej det är inte det att personer blivit bedragna som gör dem till misshandlare............
    huh?
  • Nicke
    målar havet blått skrev 2012-05-14 16:10:29 följande:
    oavsett psykisk eller fysisk
    Jag kunde inte bry mig mindre om vad han har varit utsatt för. Det spelar liksom ingen större roll.
  • Nicke
    målar havet blått skrev 2012-05-14 16:13:30 följande:
    Niklas ..förstår du hur jag menar?
    Ja, men vad har det med vad jag skrev att göra?

• Nicke

Någon skrev att han antagligen inte ens har blivit bedragen. 
    Jag skriver att han säkert kan ha blivit det.

Sen tolkar folk in allt möjligt i det. 

• Nicke
    målar havet blått skrev 2012-05-14 16:16:32 följande:
    Det är ju det jag skriver här.........Det är ju bara en yttre ursäkt ,som ingår i manipulationen.....(medvetet eller inte)
    Men du citerar mig. Har jag sagt att hans psykiska misshandel är ok för att han har blivit bedragen eller vad är det nu jag har sagt som jag inte har sagt?
  • Nicke
    målar havet blått skrev 2012-05-14 16:20:00 följande:
    Jo, men jag försökte inte att förklara något.
  • Nicke
    målar havet blått skrev 2012-05-14 16:21:59 följande:
    Nej bara det att folk kan vara bedragna ,,som du själv!! Men inte gör det dig till ett svin mot dina tjejjer för det..

Jag menar att det är inte grundproblemet för hans agerande......
    Inte jag heller.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!