Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker skrev 2012-01-11 22:49:08 följande:
    Hört talas om "The Rules"? "The Game" är som den, fast för killar. Hur man blir en jävel på att ragga. Personligen hatar jag sån skit, men den funkar säkert för killar med lite dålig fantasi eller självförtroende.

Har faktiskt inte hört talas om dem. Pinsamt kanske? Men nu vet jag lite mer om dem  Glad
  • Glädje58
    Heidi1 skrev 2012-01-11 22:50:20 följande:

du har säkert läst den boken 100 ggr

NatalieH skrev 2012-01-11 22:52:43 följande:

Mmm det tror jag med

Får se om vi får höra några bra raggningstips på festen  Skrattande
  • Glädje58
    starchild81 skrev 2012-01-11 22:55:28 följande:
    Att applicera kunskaperna  från Fexeus för att få en djupare förståelse för THE GAME det är nog så jag och Niklas tänker tror jag..... Att vi utvecklas =)Skrattande

Jag behöver inte utveckla mig, det räcker med att jag får en kvinna på kroken   Skrattande
  • Glädje58
    Smecker skrev 2012-01-11 22:56:21 följande:
    Ja det måste märkas, jag är ju så smidig, smooth och glider fram i dejtingdjungeln.. *slipar macheten och apterar sprängladdningarna*

Lyssna till booYah's knivskarpa fraser. Njut av hans beröring som ger dig explosioner inombords  Skrattande
  • Glädje58
    starchild81 skrev 2012-01-11 23:00:05 följande:
    Men sedan måste du ju behålla kvinnan. En kvinna är som en fjäril, om du håller henne för hårt krossar du henne om du håller henne för lätt flyger hon iväg.Kyss

Då nålar jag fast henne och tittar beundrande på henne
  • Glädje58
    starchild81 skrev 2012-01-11 23:03:51 följande:
    tänk om hon inte gillar det då =P 

Ja, men då får hon inte tänka i banor som att flyga iväg sådär. Kanske bättre att ha henne som puppa istället för fjäril. En riktig surpuppa kanske...  Skrattande
  • Glädje58
    kristinah skrev 2012-01-11 23:51:30 följande:
    här går plugget åt helvete - så det blir till att jobba till våren och komma igen till hösten helt enkelt

Samma här. Jag har inte tid, så det blir hösten för mig med. Ska dock försöka plugga lite självmant under tiden så jag är bra förberedd.
  • Glädje58
    Smecker skrev 2012-01-12 06:48:16 följande:
    Jag tog en väldigt smakfull och konstnärlig bild igår på mina bröst i en mankini och tänkte ha den som profilbild. Men när jag valt fil och skall klicka på spara så flyttar sig knappen?? Hela tiden?! Till slut fick jag nog och höll fast den med fingret och klickade på den, men då blev den alldeles grön och kräktes på muspekaren?! Kunde tyvärr inte ladda upp bilden. Ni som varit med ett tag, brukar det bli såhär? Är det vanligt? Någon mer som råkat ut för det?
    Det enda jag kan komma på, är att din skyddsängel försöker hindra dig från att skicka iväg bilden. Välj någon annan bild...
  • Glädje58
    NatalieH skrev 2012-01-12 19:02:46 följande:

Ja eller hur, har försökt hela dagen men det har inte gått

Ja som först trodde att de hade sändningsuppehåll  Skrattande
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!