Inlägg från: FjärilVingad73 |Visa alla inlägg
  • FjärilVingad73

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Glädjen: en månad ungefär, och jag insåg idag när jag pratade med honom att jag fallit för honom... Men men, så är livet, jag tvingade mig att fråga och nu vet jag läget och utgår från det...

• FjärilVingad73

Glädjen: nej, jag känner mig inte lurad. Jag visste att han inte var ute efter mer än vänskap, men han är snäll, kramgo och empatisk, rolig... plus många andra saker jag tänker att "drömmannen" ska ha och även om inte heller jag tänkt mig mer än vänskap så blev det som det blev...

Jag är bara så less på mig själv för jag faller tydligen bara för killar jag verkligen inte borde falla för...

• FjärilVingad73

Ger fan upp killar helt snart. Köper ett torp och ett gäng katter och blir en bitterfitta!

• FjärilVingad73
    lemonina skrev 2012-06-28 21:07:59 följande:
     Men den här killen! Du skriver att han inte hade romantiska intentioner med dig förutom vänskap från början, men då måste jag bara fråga vad som gjorde att du trodde att det förändrats?
    Kramar och pussar i soffan som kändes jäkligt najs, orden "saknar dig" via mess, såna saker...
    Jag kan flyga, jag är inte rädd...
  • FjärilVingad73
    Glädje58 skrev 2012-06-28 21:15:00 följande:
    Så om du gick på restaurang och tyckte att maten inte var god, så skulle du aldrig gå ut och äta fler gånger?

(Ja jag vet, vilken jävla liknelse)
    Nåja, okej, jag överdriver väl lite...

Men det är andra killen på raken som jag inte borde ha fallit för... 
  • FjärilVingad73

En bra nyhet iaf: igår fick jag svart på vitt från Tingsrätten: jag är nu en skild kvinna!

• FjärilVingad73

Firade skilsmässan med skumpa på båten igår!

• FjärilVingad73
    takida skrev 2012-06-28 22:01:55 följande:
    Just det hur var det? Hade du kul? Ingen spännande flört?
    En toppenkryssning!!! Dansade fox med min bästa kompis - och det säger inte lite det - jag kan inte dansa!!! Men det gick hyfsat. Sen dansade vi på bordet!

Ingen flört... 
  • FjärilVingad73

Min skilsmässa är verkligen värd att fira!!! Den har kostat mig dyrt på många sätt, men jag mår såååå bra på många sätt numera, livet är helt annat än för ett år sedan! 

• FjärilVingad73
    Glädje58 skrev 2012-06-29 14:46:18 följande:
    Suck, hittade ännu en hudförändring. Två cm stort under hakan. Undrar när det är dags att kasta in handduken? 
    Men nej, vad trist!

Ge aldrig upp, Glädjen! {#emotions_dlg.flower} 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!