Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Glädjen: en månad ungefär, och jag insåg idag när jag pratade med honom att jag fallit för honom... Men men, så är livet, jag tvingade mig att fråga och nu vet jag läget och utgår från det...
Glädjen: en månad ungefär, och jag insåg idag när jag pratade med honom att jag fallit för honom... Men men, så är livet, jag tvingade mig att fråga och nu vet jag läget och utgår från det...
Glädjen: nej, jag känner mig inte lurad. Jag visste att han inte var ute efter mer än vänskap, men han är snäll, kramgo och empatisk, rolig... plus många andra saker jag tänker att "drömmannen" ska ha och även om inte heller jag tänkt mig mer än vänskap så blev det som det blev...
Jag är bara så less på mig själv för jag faller tydligen bara för killar jag verkligen inte borde falla för...
Ger fan upp killar helt snart. Köper ett torp och ett gäng katter och blir en bitterfitta!
En bra nyhet iaf: igår fick jag svart på vitt från Tingsrätten: jag är nu en skild kvinna! ![]()
Firade skilsmässan med skumpa på båten igår! ![]()
Min skilsmässa är verkligen värd att fira!!! Den har kostat mig dyrt på många sätt, men jag mår såååå bra på många sätt numera, livet är helt annat än för ett år sedan!