Inlägg från: FjärilVingad73 |Visa alla inlägg
  • FjärilVingad73

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Haha, ja det finns väl allehanda typer överallt...

• FjärilVingad73

Ulfsas: skulle vara schysst att säga att man inte är säker på om man vill ha nåt seriöst just nu...

• FjärilVingad73

Vanilla: känns som att han fått kalla fötter eller nåt... Om han verkligen vill ses borde han väl ändå kunna fixa det?! Blä, hatar det här!!

• FjärilVingad73

Jag trivs mycket bättre som brunett! Bytte från mitt naturligt blonda för 6 år sen och har varit mörkhårig sen dess!

• FjärilVingad73
    Cocacola skrev 2012-06-25 18:00:25 följande:
    Ja, man tycker ju det... Fast ibland är det ju knepigt som fan på riktigt men oftast går det ju att lösa bara man vill.
    Fick ett mess nyss iaf där han sa att han var ledsen över att det inte går i morgon heller.

Får hoppas på slutet av veckan....
    Jag kan flyga, jag är inte rädd...
  • FjärilVingad73

Colan: jaa, vill ge det mer tid, det finns ju "nåt" där... Jag får lära mig tålamod helt enkelt! Inte det lättaste! :-/

• FjärilVingad73
    Glädje58 skrev 2012-06-25 20:58:28 följande:
    Vänta inte i onödan bara. Se till att ha en backup. Tänker bara på att du ser till att ha andra möjligheter för helgen om det skiter sig igen.
    Back-upplaner finns alltid! Flört
  • FjärilVingad73
    Midori skrev 2012-06-25 20:48:11 följande:
    Nu får jag skita i idiotförklaringen, men jag och en vän satte oss med J, en av hans vänner med. Så vi hade en väldigt givande pratstund. Jag skulle från börja bara hämta mina saker och min vän som jobbar i kriminalvärden följde med.I vilket fall, återfall. Han älskar mig jag honom. Han har en chans kvar det vet han själv men jag är beredd att brännas så hårt en gång till nu då, jag tror han vill.... nu testar vi att bo ihop i tre veckor i alla fall, hårdtestning.Vi får väl se krasch and burn who knows. Vi har redan gått igenom sjuhelvetesgrejjer. Vi har inge tmer som kan hända oss nu hoppas vi båda. Okej men han är som en 14 åring i hjärnan men ändå....Jag älskar idiotfanskapet i alla fall. Nu bygger vi sakta. I mina ögon är han fruktansvärt vacker, jag har aldrig känt sån attraktion som till honom, sexet r fantastiskt, gärna när vi bråkar... och annars med.En sista gång. Det är allt jag orkar men jag måste ju få tro på detta.SÅ skjut mig NIklas hade lkjutit mig om han sett detta.            
    Vet du gumman, du är vuxen och om du vill prova igen så är det din rättighet! Vi finns här för dig oavsett! Hjärta
  • FjärilVingad73

lemonina: grattis!

Kollat om www.pwc.com har lediga jobb?

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!