Inlägg från: FjärilVingad73 |Visa alla inlägg
  • FjärilVingad73

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

MrC: nej, han bor i Stor-Stockholm men är i Götet över helgen!

• FjärilVingad73

Hångel är helt klart najs! Bäst tror jag är att hålla sig till hångel några gånger iaf med nån man vill ha nåt seriöst med, inte sex direkt liksom...

• FjärilVingad73

Madida: grattis i förskott från mig med!

• FjärilVingad73

Blir tokig! Att få till en ny dejt med M verkar ju hopplöst.

• FjärilVingad73

Colan: nej, bara lösa planer då han eg skulle vara barnfri nu... Men hans son vill vara med honom och vad ska jag säga om det liksom? Barnen går före, så är det bara...

• FjärilVingad73

Glädje: teoretiskt denna kommande vecka, men det beror på hur mycket hans son vill vara där.

• FjärilVingad73

Tack, takida! Allt det här väntandet gör att jag vill strula runt som fan som nån slags avreagering...

• FjärilVingad73
    Cocacola skrev 2012-06-24 20:44:52 följande:
    Aj då... Knepigt det där. För barnen går ju alltid först såklart men du har ju väntat ett tag på den där dejten också... Håller tummarna att det verkligen blir av nu i veckan, håller dessutom tummarna på att det blir mer än en - det är du värd efter all väntan!
    Hjärta Tack snälla du! Jag hoppas också, för det kändes så himla bra när vi träffades, och alla messen...
    Jag kan flyga, jag är inte rädd...
  • FjärilVingad73
    Cocacola skrev 2012-06-24 21:08:25 följande:
    Haha... förstår dig! Men det känns som det vore jävligt dumt eftersom du ju är intresserad, klart fel budskap lixom xD

Man det där med att vänta, jag hatar att vänta! Men det måste man ju på både det ena och det andra å det gäller väl att lära sig hantera det, inom rimliga gränser. Går ju att göra något åt saker ibland också. Men att bara vänta är sjukt drygt! :P  
    Men eller huuuur! Helt galet!!!! Jag känner mig galen......
    Jag kan flyga, jag är inte rädd...
  • FjärilVingad73

Happy Pancake tycker jag är helt okej!

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!