Inlägg från: FjärilVingad73 |Visa alla inlägg
  • FjärilVingad73

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Håller med dig, colan. Gud kan ta sig nånstans där solen inte lyser...

• FjärilVingad73

Nåja, hans sk anhängare har inte direkt behandlat mig varsamt på sistone, jag kan vara lite påverkad av det...

• FjärilVingad73
    lemonina skrev 2012-06-20 21:22:22 följande:
    HAHA nämen så du sägerOskyldig
    Sorry, är nog lite bitter.
    Jag kan flyga, jag är inte rädd...
  • FjärilVingad73
    målar havet blått skrev 2012-06-20 21:23:08 följande:
    Fast en sak reagerar jag på,om kvinnan är betydligt äldre än killen så behöver det inte betyda att det är hon som raggar på han..Punkt!  ;)
    Nej, absolut inte! Jag har blivit kontaktad av så unga som 19-åringar... Men näääh, nånstans måste man ju dra gränsen!!!
    Jag kan flyga, jag är inte rädd...
  • FjärilVingad73

Midori: du har gått igenom en rejäl pärs, låt det landa lite! Snart orkar du dejta igen!

Kram!!

• FjärilVingad73

Åka på midsommarfirande i Hågelby park, sen grilla med några grannar.

• FjärilVingad73

Härligt Heidi!
    Nästa midsommar hoppas jag få fira med en pojkvän!

• FjärilVingad73

Midori: när jag råkade ut för det där svartsjuka aset i vintras så levde jag i skräck länge efter... Ff kan tankarna komma ibland... Direkt efter dödshotet drog jag till en kompis i Dalarna några dagar... Än idag svarar jag helst inte på samtal från okänt nummer, då han numera ringer från dolt nr om han ringer på fyllan. :(

• FjärilVingad73

Ja, det är en bra idé! Och råkar du svara och det är han så lägg på luren direkt! Lyssna inte, prata inte, bara lägg på! Och blocka hans mobilnr!

• FjärilVingad73

Hoppas få träffa dejten i morgon! Beror på vilken tid han tar sig iväg från Götet... Hoppas hoppas hoppas!!!

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!