Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

nu123 skrev 2012-05-25 20:29:09 följande:
    Man lär sig med tiden hur man praktiskt applicerar sin empatiska förmåga när man gör slut.
    Men inte alla klarar det. Att inte agera undvikande eller projicera sin egen rädsla på andra när man kommunicerar kräver klokskap o djup. Man kan bara hoppas man själv når/nått dit.

Kloka ord:) De gånger jag gjort slut har jag gråtit floder, nästan mer än vad killen gjort vilket kanske inte hjälpt till. Men även när mitt X gjorde slut grät han och då tänkte jag att detta har jag varit med om förr men omvänt.
  • lemonina
    målar havet blått skrev 2012-05-25 20:38:43 följande:
    NÄÄÄ han ärju fjollig Skrattande
    Nähe det är han inte då.Glad Han var killen som fanns över hela min vägg när jag växte upp. Dock lite svårt att höra vad han säger alla gånger då han pratar lite svamligt.
  • lemonina
    målar havet blått skrev 2012-05-25 20:42:37 följande:
    HAHA ...FlörtJa tycker faktiskt han är mer bög än hysen..Han är ju tom  sexig fast han är bög..

Mäh! Han är inte bög{#emotions_dlg.djavulsk}
  • lemonina
    målar havet blått skrev 2012-05-25 20:45:44 följande:
    jojag grät oxå en gång när jag bröt upp.vi träffades bara 3 veckor,men han var mer seriös,jag var nyskild,så jag ville inte gå vidare,han frågade varför jag grät när de var han som borde göra det......Förvånad
    Ja men då grät du väl bara för att han blev så ledsen antar jag? Eller också för att du var nyskild och fortfarande var ledsen över den relationen och det blev ett känslovirrvarr kanskeObestämd 
  • lemonina
    Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-05-25 20:47:43 följande:
    Nä jag vet det ..De var ju det jag menade..jag tycker han har ett bögigt sätt fast han inte är det... Men  hysen(kommer inte ihåg förnamnet) ÄR ju bög,men mer sexig,manlig i sättet!

Vet inte vad hysen är, eller vem???
  • lemonina
    nu123 skrev 2012-05-25 20:51:05 följande:
    Att gråta när man dumpar någon är väl en klassiker. Man måste fråga sig vad det är som gör att man gråter. Klarar man av det så har man god chans att nå "dit".
    Att man förlorar någon som har varit en del av sitt liv under en period, oftast lång period, iallafall för mig. Samt att man känner ett misslyckande. Fasen då skriver jämnt ordet man inser jag. Som att jag tror att det måste stämma in på alla hihi.
  • lemonina
    nu123 skrev 2012-05-25 20:53:48 följande:
    Hysén är Sveriges första "kända" manlige elitfotbollsspelare som kom ut som öppet homosexuell. Respekt.

Jaha ja men då vet jag. Såg honom i programmet "Det blir bättre" tror jag att det hette. Ja verkligen en modig kille.
  • lemonina
    nu123 skrev 2012-05-25 21:00:25 följande:
    Heh. Att skriva "man" är så klart en lingvistisk genusfälla. ;)
    Vi bortser från "galningar" (socio- o psykopater bl.a) o generaliserar för att kunna konversera överhuvudtaget. Ja, i forumform. Heh. :)

haha ja precis, bara så ni vet när jag skriver ordet man betyder det inte att jag tror att alla tycker som jagGlad
  • lemonina
    Smecker skrev 2012-05-25 21:08:31 följande:
    Förvånad

Glenn Hyséns son.. Anton Hysén..?
    Men jag kan inget om fotboll Skäms
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!