Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

nu123 skrev 2012-05-25 22:19:14 följande:
    Lemon: jag vet inte. Hann nog aldrig uppleva det riktigt. Äre kul?

Men varför parkerade du då? Nä jag kan ärligt säga att jag inte vet ifall det gett mig någonting:S Förutom daten förra helgen som var jätte rolig men han var inte rätt. Har inte hittat vad jag söker än så länge, men jag kanske är lite dålig på att söka också. Vill gärna att personen ska bo i stan men verkar inte finnas några på HP.
  • lemonina
    målar havet blått skrev 2012-05-25 22:22:30 följande:
    Nej det är trist så inni .......

För dig med? hihi. Ja jag kanske inte är så bra på det här...
  • lemonina
    nu123 skrev 2012-05-25 22:22:48 följande:
    Mhb. Vi har sommarnatt i Sthlm. Utan åska. Fint det med. :)
    Härligt! Nu får det sluta åska snart annars tar batterierna snart slut på datorn och jag vågar inte koppla in den i väggen.
  • lemonina
    nu123 skrev 2012-05-25 22:31:51 följande:
    Heh. Jag vet inte. Kände nog bara att hp fick vara. Har kul här för nu. Har aldrig haft en nätdejt men har hört de som tycker det är underhållande. Man träffar många olika o så.
    Jag antar att det kräver en speciell sorts skill o inställning på något sätt. Antar att det släpper om man verkligen vill eller ja, lägger ned tid på det iaf. Men i Sthlm antar jag att det inte är omöjligt att ordna dejtar. Var bor du då? Känner alla alla där?
    Ja jag tror att man måste få in en vana eller någotObestämd ok det kanske inte lät så bra. Men anamma ett visst tänk. Ta det för en kul grej och sedan får man se om det leder till något mer. Inte tänka så mycket!

Jag har ju turen att inte vara från stan så jag får göra bort mig så mycket jag villFlört Nä men skämt åsido, jag känner faktiskt inte igen en människa på HP som är från Örebro.    
  • lemonina
    målar havet blått skrev 2012-05-25 22:39:51 följande:
    oj förlåt nu svarade jag på inlägg som inte va till mig SORRY...Nänu ska jag slagga ,en tuff helg med de små jä...

nä..Hjärta

Natti natt{#emotions_dlg.flower}
  • lemonina
    nu123 skrev 2012-05-25 22:50:23 följande:
    Örebro är långt bort. Annars hade vi kunnat ta en fika. :)
    Ja det hade vi kunnat göra:) Alla bor i stockholm, göteborg eller malmö tyvärr.
  • lemonina
    Suppressed skrev 2012-05-25 22:50:27 följande:
    Nu är det sluuuut på veeeckan nuuuu är de daaaags för freeeedagsmyyyyyyys

Nämen Hej! Allt bra med dig Suppressed? Glad Vad har du haft för dig?
  • lemonina
    Suppressed skrev 2012-05-25 23:49:23 följande:
    Bara vanlig ute fest :D
    Trevligt:) Det går bra för dig nu. Imorgon ska jag grilla med en vän och kolla eurofestivalen, även fast det inte är min grej. Men det handlar om att kompromissaFlört 
  • lemonina
    Suppressed skrev 2012-05-25 23:53:00 följande:

Nja det är en vanlig så kallad korvfest, dvs 12 killar och 2 tjejer :P
    Korv?! HAHA men va fan haha???
  • lemonina
    Suppressed skrev 2012-05-26 00:00:30 följande:

Ja jag försöker styra upp det men dom flesta här är tydligen komfortabla med den här fördelningen :( Och så sitter jag här och hör hur dom ska ut på sjön imorgon med tjejen jag är intresserad av medans jag måste på avtackningsfest för en arbetskamrat.

Men ta hennes nummer då så kan ni ses senare eller?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!