Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

och se till att du har tillgång till fläkt.
men idag gick det lättare
Promenader är ju jätte bra. Försöker gå också varje dag och träna måste jag pga ryggen som inte är vad den borde. Ja det är lätt att gå upp i vikt när man slutar röka och det är inte kul. Men något kilo för mycket är ändå bättre än dålig hälsa pga rökningen. Det är bara att kämpa på!
Fjäril vingad: Tänkte fråga dig en sak. Jag har pratat med vår studievägledare en gång och han sa att man bara behöver läsa kandidatexamen för att kunna få revisorsbehörighet, men när jag går in på FAR så står det att man beöver en magister?! Jag har läst redovisning c, beskattningsrätt, handelsrätt,nationalekonomi som var kraven trodde jag för att kunna gå vidare. Vet du? Blir helt förvirrad känner jag nu.

Ok höll just nästan i detta ögonblick på att pissa på mig när det började banka frenetiskt på dörren. Utanför stod en polis och frågade om någon höll på att krypa in genom mitt fönster.
Men kollade in i vardagsrummet samtidigt som polismannen var kvar och då säger han " du är säker på att någon inte krypt in och gömmer sig?" Kollade runt lite men hittade inget. Tala om panik! Usch vad rädd jag blev. Tydligen var det någon tant som ringt och sagt att någon man höll på att krypa in genom någons fönster. Jag kommer inte kunna sova i natt.
Tänkte nästan fråga om polismannen kunde sova kvar hos mig.