Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

målar havet blått skrev 2012-05-29 20:03:35 följande:
    Å fy fan! Va jobbigt Lemony!  Tycker du ska tappa nån vikt eller nåt på hanObestämd
    Ja det är det värsta med friskis alla verkar gå där. Hur är det med dig?Glad 
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-05-29 20:17:05 följande:
    Lemonina: Jag ska skriva alla regler i Fight Club på revbenen fram mot magen ganska stort. Överst ska det stå The rules of FIGHT CLUB in Tylor we trust. Sen de åtta reglerna under. Låter säkert knäppt men de har en betydelse för mig och jag är ett STORT fight club fan

Det lät annorlunda hihi. Revbenen säger du! Det kommer kännas, har själv tatuering där. Ta med en colaGlad och se till att du har tillgång till fläkt.
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-05-29 20:25:09 följande:
    Tack för tippset=)) Hahaha är lite orolig för smärtan faktigst. Vad har du där då?

En enhörning:) Det kommer gå jätte bra! Tycker inte att det är så smärtsamt, mer irriterande faktiskt, som man vill slå undan handen som den som håller på. Men jag gjorde min utomlands i någon taskig lokal utan fläkt och jag fick inte ligga ned. Är säker på att de har bättre förutsättningar i Sverige.
  • lemonina
    målar havet blått skrev 2012-05-29 20:28:22 följande:
    Lemonysweet.de är bara fint med mig,har kommit i gång med lite mer fokuserade promenader.Går i träningsspåret nu istället för bara runt omkring här.....Jag vägde mig och har gått upp 3 kilo sen jag slutade röka.....NU räcker det!!

I går kom hela bandy laget här och cyklade förbi i uppförsbackarna,hm jag va ju liksom lite tvungen att jogga ,kunde ju inte GÅ då.
      .men FAN va slut jag var sen....Kräks men idag gick det lättareCool

Men vad duktig du är.Glad Promenader är ju jätte bra. Försöker gå också varje dag och träna måste jag pga ryggen som inte är vad den borde. Ja det är lätt att gå upp i vikt när man slutar röka och det är inte kul. Men något kilo för mycket är ändå bättre än dålig hälsa pga rökningen. Det är bara att kämpa på! 

• lemonina
    Cocacola skrev 2012-05-29 20:29:51 följande:

Då känner du igen honom iaf, alltid något... Byta gym?

Ja det gör jag i och för sig. Kan inte byta gym förrän efter jul, jag har köpt årskort där. Får väl smygaFlört
  • lemonina
    FjärilVingad73 skrev 2012-05-29 20:45:19 följande:
    Varit på en trevlig dejt med en trevlig kille från HP. Vi promenerade i Hagaparken och pratade och sen bjöd han mig på middag på grekisk restaurang. Sen följde han mig till pendeln.
    Vad kul=) Det låter som du har kommit igång med dejtingen nu. Blir det någon mer träff med honom? Gott med grekiskt:)
  • lemonina

Fjäril vingad: Tänkte fråga dig en sak. Jag har pratat med vår studievägledare en gång och han sa att man bara behöver läsa kandidatexamen för att kunna få revisorsbehörighet, men när jag går in på FAR så står det att man beöver en magister?! Jag har läst redovisning c, beskattningsrätt, handelsrätt,nationalekonomi som var kraven trodde jag för att kunna gå vidare. Vet du? Blir helt förvirrad känner jag nu.

• lemonina
    målar havet blått skrev 2012-05-29 21:13:41 följande:
    Tack brudar,vanilla,Coce.Butterfly jo visst är det mycke bättre med lite fläsk än cancer...

På tal om det,hade jag haft ett annat stjärntecken hade det varit en grej att tatuera,men inte vill jag ha cancer(latinska),eller 69(zodiaktecknet)
    eller en fet kräfta när det finns coola scorpioner..Skrikandes
    Haha du får träffa en kille som är scorpion dåFlört
  • lemonina
    FjärilVingad73 skrev 2012-05-29 21:27:50 följande:
    Här hittar du bra info!

Du bör framför allt skaffa en bra arbetsgivare sen (jag kan tipsa om en ), där får du arbeta praktiskt, plugga vidare och avlägga proven du behöver för att komma vidare.

www.revisorsnamnden.se/rn/utb_intro/bli_revis...

Tack för info:) jag ska söka ett jobb som min förra lärare tipsat eleverna om. Som revisorsassistent men det står även i mailet att man ska kunna avlägga en revisorsexamen så småningom. Så jag blir bara fundersam på om jag verkligen kan söka eftersom det inte står om jag behöver kandidat eller magister examen.
  • lemonina

Ok höll just nästan i detta ögonblick på att  pissa på mig när det började banka frenetiskt på dörren. Utanför stod en polis och frågade om någon höll på att krypa in genom mitt fönster. Förvånad Men kollade in i vardagsrummet samtidigt som polismannen var kvar och då säger han " du är säker på att någon inte krypt in och gömmer sig?" Kollade runt lite men hittade inget. Tala om panik! Usch vad rädd jag blev. Tydligen var det någon tant som ringt och sagt att någon man höll på att krypa in genom någons fönster. Jag kommer inte kunna sova i natt.GråterTänkte nästan fråga om polismannen kunde sova kvar hos mig.

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!