Cocacola skrev 2012-05-28 13:47:42 följande:
Fick just mitt samtal: Jag kom in! xD
Shit! Haha... Jag ska visst flytta snart då, långt bort som attan... och fixa med dagisbyten, skolbyten och allt... Samt plugga häcken av mig! xD
Så skumt att få bekedet just idag dock, och jag inser att jag troligtvis är långthärifrån om exakt ett år och inte kommer att kunna göra det jag ska alldeles strax, nämligen åka till min sons grav eftersom det är 4 år sen han föddes idag. Väldigt underlig känsloblandning får jag säga. Men sorgen, längtan och saknaden finns alltid med och kommer alltid att göra. Livet går konstigt nog vidare även om det aldrig blir som innan.
Men, deppa kan jag göra själv, fokus på det positiva nu då.. Jag ska just ändra om allt jag känner till i mitt liv typ. Men med tanke på vad det är för dag känns det helt plötsligt inte så svårt ändå. Allt är relativt.
Jag ska visst flytta hemifrån... :P
(Blev ett svajjigt inlägg (skippa att kommentera den deppiga biten, keep focus on the positive sides - ni som inte är lika svajjiga)
Grattis till den roliga studietiden som ligger framför dig:) Ny tid med en massa roliga människor får jag hoppas.
Förstår att det måste kännas konstigt att flytta men du är ung och de flesta som kommer att plugga kommer förmodligen vara i din ålder och många som är från andra ställen med som söker sig till nya bekanskaper.
Försöker peppa men vet inte om jag lyckas så bra:) Är lite ur gängorna själv. Men att plugga är en investering och tror det är dags för dig att börja investera lite i dig själv med tanke på vad du har bakom dig. Det kommer att bli bra ska du se