Inlägg från: JessiWill |Visa alla inlägg
  • JessiWill

Bugaboo Donkey

Smoolan: okej, tack för svar! :)

Luella: ja men ellerhur! Det är för tusan pinsamt att rulla förbi folk med allt detta knarr :/
    Knarrade ditt nya chassi du fick sedan?

• JessiWill

Skönt att du slapp skicka tillbaka det :)
    Vad sålde du det andra för? Uppgav du då att det knarrade?

• JessiWill
    Ni som ville veta hur Babyplus var ang reklamationer så var det inga problem. Han bad så hemskt mycket om ursäkt, ville ha serienr och skulle kontakta bugaboo för beställning av nytt chassi =)
    William 23/9-2o1o ♥ Leon14/9-2o12 ♥
  • JessiWill
    Sockerbullen skrev 2012-10-14 18:47:21 följande:
    Jessiwill: hur mycket knakar ditt chassi? Jag har precis haft första långpromenaden med våran donkey, och jag tyckte nog den knakade ibland faktiskt, men vet inte vad som får vara ok eller hur mycket det ska vara för att det är värt att deklarera! Jag tror ju alla chassit låter liiite grann!
    Började lite lite, sedan eskalerade det väldigt snabbt tyvärr. Nu blir man störd i huvudet att gå med vagnen i duo.. kontra det med knäcket i chassit med och jag vill sparka ihjäl min åsna :P
  • JessiWill

Fast knarra skall den ju ändå inte göra, en vagn skall ju vara tyst :)
    Min började knarra på gupp, sedan eskalerade de.
    Ja han skulle skicka efter ett nytt till bugaboo :)

• JessiWill

Nej jag reggades mig efter ett par dagar när jag upptäckte knarret. Så regga dig så fort du kan.

• JessiWill
    Dolphin skrev 2012-10-16 08:34:23 följande:
    Men det är inte bara det med ihopfällningen som skiljer med det nya chassit. Jag fick förklarat för mig igår i en butik att de har förbättrat nåt med chassit som många haft så stora problem med och fått reklamera. Jag är själv i valet och kvalet om jag ska köpa den nya versionen eller den "gamla" som de säljer billigt på Pramworld. Vore ju visserligen skönt och slippa problem men hon i affären sa att det är ju aldrig några problem att få nya delar till det gamla chassit om det nu skulle hända nåt. Men man kan ju hoppas man har tur att det inte gör det.
    De sa att de skulle förbättra knarr i chassit som var en vanlig orsak, de har de dessvärre inte gjort. Mitt började knarra dag 1 och nu knarrar det samt knäcker i hela chassit.

Däremot är det såååå mycket enklare att fälla ihop vagnen från duo till mono.. för var det meck men nu går det med ett klick.
  • JessiWill

Suck.. Bugaboo har slut på chassin återigen! Blööörk!
    Får jag köra omkring på den knarrande och knäckande jävla vagnen ett tag till...!

• JessiWill
    Sockerbullen skrev 2012-10-25 12:40:01 följande:
    Jessiwill: jaså :-/ vi har fått reklamera båda chassina som vi köpte, båda knarrar! Har dock inte fått svar från babyplus om när vi får nya än, vet du om du ska skicka tillbaka ditt knarrande sen?
    Nej fy va tråkigt! Är så sur på detta.. känns som man inte kommer palla reklamera om och om igen!
    Jag tror man får behålla dem, inte vart något snack om annat iaf.
    Fick detta svaret idag av BP:

"You will get a new chassis, but Bugaboo is out of stock. So you have to wait until the moment they have the chassis again. It won’t fall apart, I promise you.

Tycker det är obehagligt att köra med min vagn nu, knäcker och knakar om vart annat.. låter som att jag kör någon gammal emmaljunga från 1800-talet typ som klappar ihop vilken sekund som helst.. Kräks

Svar på tråden Bugaboo Donkey