Inlägg från: JessiWill |Visa alla inlägg
  • JessiWill

Bugaboo Donkey

Satu: oj december? Varför så lång väntetid?
    Mitt är påväg nu.

• JessiWill

Jag reklamerade för 2 veckor sedan och det är påväg. Men du får ju vänta väldigt länge.
    Mitt gamla skall skickas tillbaka.
    Smörja är ingen idé, hjälper ingenting.

• JessiWill

Chassi nr 2 går hittills bra! Knarr i terräng bara och ett rätt så tyst knarr vid större gupp men det kanske man får räkna med?

• JessiWill
    SatuSv skrev 2012-11-22 18:47:46 följande:
    Fick nya chassit igår så den kom snabbare än vad dom sa. Ååå va så glad när den inte lät något MEN efter ett tag började den knarra men jätte lite när man går på gupp och kullersten typ. Det är ok men om det blir värre som det blev med första chassit så får jag reklamera:/ Men den är bättre än andra!
    Precis som mitt nya då
    William 23/9-2o1o ♥ Leon14/9-2o12 ♥
  • JessiWill
    SatuSv skrev 2012-11-27 11:27:59 följande:
    Min son blir snart 3år och sitter jättebra i vagnen,han är ganska lång men vet inte hur lång.

Nu är jag irriterad!! Chassit knarrar mer o mer för varje dag!! Precis som den andra.. :,( fan ska man göra. Älskar vagnen men knarret är inte kul.
    Fick dock på regnskydden idag för första gången men tänker köpa tullsa,fast jag gillar genomskinliga regnskydd. Irriterande att regnskyddet inte skyddar hela liggdelen:/
    Fan började den?
    Jag har än så länge tur *peppar peppar*
    William 23/9-2o1o ♥ Leon14/9-2o12 ♥
  • JessiWill

Gud va jag är glad att jag inte beställde från MM utan BP istället efter allt man läst.
    De har vart guld!

• JessiWill

Undra när BP vill ha tillbaka det gamla chassit? Det står bara här och skräpar.. Var 6 veckor sedan De sa att de skulle kontakta bugaboo för hur det skulle skickas tillbaka :P

Svar på tråden Bugaboo Donkey