Inlägg från: JessiWill |Visa alla inlägg
  • JessiWill

Bugaboo Donkey

Satu: detta är mitt andra chassi och det har vart knarrfritt ända sen jag fick det för 2 månader till nu, min vagn jag betalar så mycket pengar för skall vara tyst :P
    Väntar på det nya chassit nu.. Är det fortfarande knarr skiter jag nog i donkeyn helt och hållet.

• JessiWill

Ditektbetalning via en länk man får, tror det är paypal eller ngt. Minns inte riktigt.
    De är pålitliga iaf :)

• JessiWill

Jo men precis! Jag reklamerar tills jag inte orkar mer, då lämnar jag tillbaka den och tar någon annan vagn haha :P
    Den sjunker ju mycket i värde om man måste sälja den knarrig :/
    Han skrev dock något till mig att det kanske är extension seat som gör att de knarrar!?
    Att man kunde testa att byta den och kanske på så vis få den knarrfri?
    Alltså sätta på duo-stolen.

• JessiWill

Hmm, vagnen knarrade inte när jag hade på extension setet, alltså den extra stolen och körde 2 åringen. Har du testat det satusv?
    Det var det han på BP menade att man kunde testa och på så vis få en ny stol.

• JessiWill

Satusv: jo jag är likadan, älskar verkligen den vagnen :/
    Men det blir en CAM igen sedan, även det en supervagn.

• JessiWill

Min 2,5 åring väger 13 och är ca 90 lång och han sitter bra nu, det är selen som är kort men vi knäpper den som 2 punkt nu istället för 5 punkt :)

• JessiWill
    Margaux skrev 2013-01-31 19:45:06 följande:
    Vad har ni som köpt donkeyn från bp betalat inkl. frakt? Svår sida att navigera på..... 
    Vi behöver en Duo. 
    9800 betalade jag, inkl frakt.
    William 23/9-2o1o ♥ Leon14/9-2o12 ♥
  • JessiWill
    Margaux skrev 2013-01-31 19:51:32 följande:
    Det var inte illa. Hur lång tid tar det att få den?
    Det var ju i sep och euron var riktigt låg dock :P
    Det var även mitt i chassibytet så det tog extra lång tid. Men man får väl vänta 2-3 veckor något sådant :)
  • JessiWill
    Margaux skrev 2013-01-31 20:05:55 följande:
    Hur många Euro ligger den på? Jag ska ha min till Norge men tänkte sända den hem till mamma i Sverige så att jag slipper tull.......
    Det minns jag inte faktiskt, minns bara vad det blev i svenska.
    Är det tull till Norge?
  • JessiWill
    Margaux skrev 2013-01-31 20:35:45 följande:
    Norge är inte EU så ja.... Får sända dem en epost och höra exakt hur mycket den kostar.
    Lite skillnad på 9800 och nästan 12000.....
    Ja men just de ja, de är ju inte med i EU *trött*
    Blir det ca 12.000 inkl tull isåfall? Ja det är ju en väldig skillnad.
  • JessiWill
    charlie och novas mamma skrev 2013-07-17 09:23:24 följande:
    Hej! Måste höra om någon har varit med om samma sak ang beställning från babyplus.nl. Jag beställde en bugaboo donkey duo en komplett syskon vagn. Betalade 1199 euro för den. Fick hem vagnen i går och det är endast basen? En sitt del alltså och inga sufletter eller mått. Jag kan inte ens anvöbda vagnen. Har mailat dem i går eftermiddag men ej fått svar:( känner mej grymt besviken! Nån som vart med om liknande, hur löste det sej i så fall?
    Vagnen kommer i 2 kollin.. ibland med ett par dagars mellanrum..
Svar på tråden Bugaboo Donkey