Inlägg från: JessiWill |Visa alla inlägg
  • JessiWill

Bugaboo Donkey

Enda skillnaden mellan det gamla och nya chassit skulle väl vara att det blir smalare när man fäller ihop det. Även ryktat att de skulle få bukt med knarr-problemet..
    Det gamla är även trögt att fälla ihop från duo till mono och tvärtom.. Det nya går sjukt smidigt att få ihop och upp

• JessiWill
    SatuSv skrev 2012-10-25 18:09:48 följande:
    Är det nya chassin som ni har som knakar och knäcker?
    Hoppas hoppas inte min vagn gör det.
    Gaaah! Irriterad på sambon som inte hämtade vagnen idag,har väntat och väntat.. Förhoppningsvis är han snäll och gör det imon om han inte jävlas med mig.
    Japp det nya.. sjukt störande!
    William 23/9-2o1o ♥ Leon14/9-2o12 ♥
  • JessiWill

När jag har fällt ett gammalt och sedan ett nytt är det en markant skillnad iaf. På de jag testat då..

• JessiWill

Fy ca tråkigt Satu :(
    Ja de skall gå att vicka på, en del av stötdämpningen.. Men luta skall de inte göra!

• JessiWill
    johanna 77 skrev 2012-10-28 15:38:49 följande:

Detta gör ju att man undrar om man skall sattsa på en donkey eller ej... !!   Hur hade du gjort om du fick göra om ditt vagninköp... hade det blivit en donkey i alla fall eller vad hade du köpt istället??
    Finns ingen annan syskonvagn som motsvarar mina kriterier så som donkeyn gör.
    Vägrar köra mina barn framåt, vägrar ha en bred vagn, vägrar 4 fasta hjul och bugaboo är ett helt underbart märke. Hade en bugaboo cameleon till min son och det finns ingen bättre vagn.
    Jag älskar min vagn, men tycker inte om knarret och jag skall reklamera tills jag får en knarrfri.

Men donkeyn är värd det, helt klart :)
  • JessiWill
    Mamma Tes skrev 2012-10-29 01:53:57 följande:
    Dom bakre hjulen ska luta lite. Det gör dom på alla åsnor.
  • JessiWill

Sockerbullen: oroa dig inte, babyplus har inte bett om film

Buggans åkpåse funkar jätte bra enligt mig, håller tätt och håller värmen.
    Ang sittdyna har jag den främst för att skydda vagnen, enklare att ta av bara den och tvätta

Svar på tråden Bugaboo Donkey