Inlägg från: JessiWill |Visa alla inlägg
  • JessiWill

Bugaboo Donkey

Min vagn var först inte en utav de, men testade 2 gånger till och då helt plötsligt var den det haha!
    Tillverkas okt 2012.

• JessiWill

Det gäller inte bara de serie de skrev på sidan! Man får skriva in sitt nr och då vet man om sin vagn är drabbad..

• JessiWill
    Pellefanten skrev 2012-12-17 07:37:10 följande:
    Pjoddas: 8600:- vad fick du för Leveranstid från mm?
    För en dou? Har euron sänkts igen då med andra ord?
    Jag betalade för min duo 9800 :-.
    Kanske skall passa på att beställa tillbehör nu då om den är låg igen
    William 23/9-2o1o ♥ Leon14/9-2o12 ♥
  • JessiWill
    kela81 skrev 2012-12-18 17:38:17 följande:
    Har läst mailen jag fick från bp och mm lite mer ordentligt nu, mm (som var några hundra dyrare) skriver att det är den nya uppdaterade modellen de har inne. Nån som vet vad det är för skillnad?
    BP har också det nya chassit, det har alla. Mitt senaste var ett okt12 chassi.
    Jag har kört från BP (där jag själv beställde ifrån) Relativt snabb leverans, alltid snabba svar, reklamationen gick supersmidigt, de är väldigt trevliga. Vad jag förstått är MM typ motsatsen? :P
    William 23/9-2o1o ♥ Leon14/9-2o12 ♥
  • JessiWill

Mariis: fyfan va segt! Har hört många som får vänta veckor på svar från mm :/

Skicka iväg en massa mail, spamma sönder mailen.. I värsta fall kanske det är bättre att ringa? Fine, mycket pengar. Men det är ju 15.000 också.

• JessiWill

Mariis: jag googlade runt som en dåre innan jag beställde från BP. Läste både pos ock neg men mest neg. När hela förfrågan/ev beställning tog sjukt lång tid att få svar på så blev det BP.

• JessiWill

Ja jag vet att det är erfarit gift, och vet sedan länge att flamskydd är både farligt och något jag aldrig skulle använda till mina barn så jag har inte behövt läsa sådär ingående på ang det
    Men googla flamskydd så ser du :)

Svar på tråden Bugaboo Donkey