Lavish skrev 2011-08-02 09:40:48 följande:
Jag känner liksom att det finns en följdfråga till din TS. Är det rätt att låta några människor med särskilda behov belasta det svenska samhället? För vad skiljer adopterade barnen från svenska? Vad ger mig rätt t.ex att föda ett barn med särskilda behov som kommer belasta samhället?
Det känns faktiskt som att ditt resonemang leder fram till en.... slutgiltig lösning....
Det är väl lika bra att vi... gör oss av med... alla med särskilda behov, feta, dyslektiker,släng in dem med cancer i släkten också, cancer kostar massor för sjukvården

.
Trodde det bara var jag som tänkte så.. endliche lösung eller hur det nu var..
Visst, då hade det blivit billigare för Sverige att jag aldrig adopterats hit, jag som både har en kropp som inte fungerar och förmodligen även ett NPF och ännu värre, jag har ett barn som har samma problem.
FY så mycket pengar mina föräldrars längtan efter barn kostat detta landet.. J A sådana som du TS får mig att bli så hemskt ledsen

..
Till skillnad från D I G Ts så vågar jag visa vem jag är och hur jag känner, j a g har inget att skämmas för men till dig vill jag bara säga en sak, d u borde skämmas och veta hut.