Inlägg från: Milkina cerka |Visa alla inlägg
  • Milkina cerka

Är det rätt att adoptera sn-barn?

Mycket dumt har jag läst här på FL, men denna TS tar ju för #&§∂!%#!! PRISET!!!!!

Om en man kan visa så mycket hat, tänk så mycket kärlek vi alla kan visa tillsammans
  • Milkina cerka
    Lavish skrev 2011-08-02 09:40:48 följande:
    Jag känner liksom att det finns en följdfråga till din TS. Är det rätt att låta några människor med särskilda behov belasta det svenska samhället? För vad skiljer adopterade barnen från svenska? Vad ger mig rätt t.ex att föda ett barn med särskilda behov som kommer belasta samhället?

Det känns faktiskt som att ditt resonemang leder fram till en.... slutgiltig lösning....

Det är väl lika bra att vi... gör oss av med... alla med särskilda behov, feta, dyslektiker,släng in dem med cancer i släkten också, cancer kostar massor för sjukvården .
    Trodde det bara var jag som tänkte så.. endliche lösung eller hur det nu var..

Visst, då hade det blivit billigare för Sverige att jag aldrig adopterats hit, jag som både har en kropp som inte fungerar och förmodligen även ett NPF och ännu värre, jag har ett barn som har samma problem.
    FY så mycket pengar mina föräldrars längtan efter barn kostat detta landet.. J A sådana som du TS får mig att bli så hemskt ledsen ..

Till skillnad från D I G Ts så vågar jag visa vem jag är och hur jag känner, j a g har inget att skämmas för men till dig vill jag bara säga en sak, d u borde skämmas och veta hut.
    Om en man kan visa så mycket hat, tänk så mycket kärlek vi alla kan visa tillsammans
  • Milkina cerka
    Butterflower - Ser tyvärr att mitt # 113 kunde varit riktat till dig med, du anar inte hur ledsen man blir av att läsa sådant .
  • Milkina cerka
    butterflower skrev 2011-08-02 20:20:00 följande:
    Det handlar absolut inte om det. Dra rasistkortet, så unikt=)

Har du adopterat? Adopterade du för att "rädda" ett barn? 
    Känns det inte hemskt att du lämnar alla andra barn i missär? 
    Skulle du inte hellre hjälpa till på plats, skänk 200 000 till barnhemmet. Eller vad kostade det dig att få ditt bar
    Mariohn skrev 2011-08-02 20:24:16 följande:
    Och jag vill mycket hellre ha ett land fullt av sådana människor som du. Människor som är empatiska och godhjärtade. Sådana människor vill jag att min son ska växa upp bland. Inte fördomsfulla satar. 
    Tack, jag behövde dina rader efter att ha läst den här tråden.
  • Milkina cerka
    Mariohn skrev 2011-08-02 20:24:16 följande:
    Och jag vill mycket hellre ha ett land fullt av sådana människor som du. Människor som är empatiska och godhjärtade. Sådana människor vill jag att min son ska växa upp bland. Inte fördomsfulla satar. 
    Tack, D I N A  rader behövdes verkligen efter att ha läst denna tråden.

FEL i # 131!!
  • Milkina cerka
    butterflower skrev 2011-08-02 20:40:37 följande:
    Av att läsa vad? 
    A l l t det d u  skrivit här.
    Tonårsmamman1 skrev 2011-08-02 20:40:13 följande:
    OK, då förstår jag Flört
    Kan inte bli rätt alltid.. koncentrationssvårigheter vet du Flört
  • Milkina cerka
    butterflower skrev 2011-08-02 20:47:05 följande:
    Jaha =)
    Det var det som blev FEL synd att du inte såg det/ ville se det.
  • Milkina cerka
    Thalis skrev 2011-08-02 21:24:22 följande:
    Du har verkligen vidriga åsikter !!!
    Ja jag kan bara hålla med dig.

Väntar fortfarande på ett svar från dig Butterflower och för den delen Ts om föräldrar till barn som mig gjorde fel när de adopterade? Men jag antar att de gjorde det, de importerade ju problem..
  • Milkina cerka
    Thalis skrev 2011-08-02 21:33:19 följande:
    Ta inte åt dig!
    Butterflower är samma person som skrev att adopterade är köpta barn och skrev en massa skit i tråden i försök att göra sig till en bättre människa bara för att hon själv fött sin unge!
    Kan inte hjälpa men jag blir outsägligt ledsen å både mina egna men främst min sons vägnar(du ser varför om du tittar på "visa endast").
    Fö. vet jag att det är samma person och att tråden du nämner inte hjälpte upp förståelsen alls .
  • Milkina cerka
    Thalis skrev 2011-08-02 21:45:51 följande:
    Jag vet och förstår också varför du blir ledsen!
    Men sådana som ts och den där Butterflower förtjänar inte att man slösar sina känslor på.
    Livet brukar ta hand om sådana människor-förr eller senare.
    Ja man kan ju hoppas att det stämmer " What goes around comes around "..
    Önskar att jag kunde bli arg istf ledsen bara..
Svar på tråden Är det rätt att adoptera sn-barn?