• Pacgirl

BIM - Lista September

DÅ kÖr jag Åter igÅng en ny lista hoppas pÅ mÅna, massor av fina pluss denna mÅnad!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-05 11:12
    hahah vad snyggt det kan bli när man skriver från mobilen...

Men här är septemberlistan iallafall, jag hoppas många..massor av fina pluss denna månad..så vi får underbara maj barn!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-11 17:57
    trådens BF tråd :D
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61023162.html

• Svar på tråden BIM - Lista September
  • Juliii86

Pacgirl: stort grattis

Vill du alltid ha sista ordet, talar du snart med dig själv
  • Pacgirl

mi amore stort grattis....men med stor saknad hade hoppats pÅ att se dig fÖlja med till maj trÅden!!! lycka till med brÖllopet!!! kram

• emmavaupptaget

Mi amore: stort grattis :D Att gifta sig är verkligen en av höjdpunkterna i livet :D

• scooby

Stort GRATTIS till Pacgirl!!

Jag tycker tiden sniglar sig fram nu, vill ha ÄL nu Men det är inte förren nästa helg...

~~Stolt mamma till Albin och Nora ~~
  • mi Am or e

usch jag är bara så orolig för vi har haft oskyddat sex nu 22ggr, varav en av gångerna va 4 dagar innan ÄL (om nu dessa uträkningar stämmer)

jag skulle bli otroligt glad om jag blev gravid ......men inte NU när vi planerar bröllop. usch jag har lite ångest...skulle väl vara ironiskt om man blevd et nu när man bara haft sex 2ggr för en gångs skull. =(

• mi Am or e

TVÅ gånger, INTE tjugotvå!!!!!

• Pacgirl
    mi Am or e skrev 2011-08-26 19:46:32 följande:

TVÅ gånger, INTE tjugotvå!!!!!

haha bara 2 :P jupp ungfär så det brukar fungera du blir säkert med barn ;D
  • mi Am or e

jamen det vore så typiskt ju!! nu ska man väl inte måla fan på väggen förd et, går la säker planera bröllop och så ändå och mår man piss i slutet så får man väl känna efter och kanske bara skjuta på det några månader helt enkelt. bröllop går ju att flytta, men inte ett barn.

• mi Am or e

ja alltså 2 gånger har vi haft oskyddat!

Svar på tråden BIM - Lista September