• Pacgirl

BIM - Lista September

DÅ kÖr jag Åter igÅng en ny lista hoppas pÅ mÅna, massor av fina pluss denna mÅnad!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-05 11:12
    hahah vad snyggt det kan bli när man skriver från mobilen...

Men här är septemberlistan iallafall, jag hoppas många..massor av fina pluss denna månad..så vi får underbara maj barn!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-11 17:57
    trådens BF tråd :D
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61023162.html

• Svar på tråden BIM - Lista September
  • bevingad

Bim 4e... känner ingenting alls. Tjejer... tror ni på det här med medium? Att en person kan få kontakt med döda?

• Liberté
    LovisaCÖG skrev 2011-08-28 16:36:34 följande:
    Väntar på ÄL nu, hade hoppats på att få i helgen menhar inte fått nåt utslag:( dock gör det inget att mysa iaf haha ifall att;) hihi nån mer somväntar på ÄL?:)

Jag! Inhandlade äl test på apoteket (dyyyrt) i torsdags, har en cykel på 31 dagar och brukar ha äl mellan dag 12-14, är bara på dag 11 men har börjat testa ändå eftersom det var rekommendationen. Har långt period mellan äl och mens, 16 dagar.
  • Juliii86

Jag har BIM den 5 =)

Vill du alltid ha sista ordet, talar du snart med dig själv
  • LovisaCÖG

Tinkalilla: ja det är inte det billigaste direkt:P själv har jag bara ett test kvar:/ så blir att köpa nya:) okej då ska du ha några dagar kvar?:) vet inte exakt hur många dagar min cykel är, den är lite oregelbunden tyvärr:( så jag kommer nog få testa tills det blir glad gubbe:) vet att jag fick min mens 13 dagar efter äl sist men vet inte hur många dar efter bim jag ska ha äl och det är frustrerande, känner du också så? Eller vet du nästan exakt när du ska ha?:)

• Rebecca1

I dag har jag börjat känna att brösten ömmar, vilket för mig är ett ganska säkert kort att mensen kommer om en vecka. Kan man ha menssymptom fast man är gravid?

• Pacgirl
    bevingad skrev 2011-08-28 18:42:56 följande:
    Bim 4e... känner ingenting alls. Tjejer... tror ni på det här med medium? Att en person kan få kontakt med döda?

Jo, jag tror på sånt....varför undra du?
  • Pacgirl
    Rebecca1 skrev 2011-08-29 14:22:16 följande:
    I dag har jag börjat känna att brösten ömmar, vilket för mig är ett ganska säkert kort att mensen kommer om en vecka. Kan man ha menssymptom fast man är gravid?

Ujuj...prova sov på mina tuttar en natt...jag lovar jag har inte mens ;P
  • Rebecca1
    Pacgirl skrev 2011-08-29 14:36:33 följande:
    Ujuj...prova sov på mina tuttar en natt...jag lovar jag har inte mens ;P
    Jo, det är klart, det är ju ett typiskt gravtecken =) Men jag får alltid det, cirka en vecka innan mens, så även denna månad verkar det som =( Buhuuuuuu va tråkigt isåfall, vill ju inget hellre än att det ska ta sig nu!
  • Pacgirl
    Rebecca1 skrev 2011-08-29 14:50:33 följande:
    Jo, det är klart, det är ju ett typiskt gravtecken =) Men jag får alltid det, cirka en vecka innan mens, så även denna månad verkar det som =( Buhuuuuuu va tråkigt isåfall, vill ju inget hellre än att det ska ta sig nu!

Det brukar jag med ha fast denna gången kom o gick det lite så.....det höll inte i sig hela tiden...o nu är det mkt ont...
  • Liberté
    LovisaCÖG skrev 2011-08-28 20:11:08 följande:
    Tinkalilla: ja det är inte det billigaste direkt:P själv har jag bara ett test kvar:/ så blir att köpa nya:) okej då ska du ha några dagar kvar?:) vet inte exakt hur många dagar min cykel är, den är lite oregelbunden tyvärr:( så jag kommer nog få testa tills det blir glad gubbe:) vet att jag fick min mens 13 dagar efter äl sist men vet inte hur många dar efter bim jag ska ha äl och det är frustrerande, känner du också så? Eller vet du nästan exakt när du ska ha?:)

Ja jag vetnästan exakt, har en cykel på 31 dagar och 16 dagar på lutealfasen... Så mellan dag 12-14 brukar jag har ägglossning! Spännande att se om det är samma nu som när vi skulle försöka med de andra.
Svar på tråden BIM - Lista September