• Pacgirl

BIM - Lista September

DÅ kÖr jag Åter igÅng en ny lista hoppas pÅ mÅna, massor av fina pluss denna mÅnad!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-05 11:12
    hahah vad snyggt det kan bli när man skriver från mobilen...

Men här är septemberlistan iallafall, jag hoppas många..massor av fina pluss denna månad..så vi får underbara maj barn!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-11 17:57
    trådens BF tråd :D
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61023162.html

• Svar på tråden BIM - Lista September
  • Pacgirl

Kommer in o sprider runt lite HCG och hoppas ni blir smittade!!!!

Än sålänge går det bra här, men klart jag är nervös för mf...har ju haft ett innan båda mina barn, pluss att jag plussade tidigt BIM-5 och ÄL+7....men som sagt, än går det bra...ömma tuttar, vagt illamående o molvärk....KOM IGEN NU TJEJER MER PLUSS!!! HEJJA!!!!   

• emmavaupptaget

Gaaaah va jag blir sugen på att testa innan BIM nu bara för det :P Det KAN ju uppenbarligen visa positivt :D yeeeey :D

• Maliso
    Pacgirl skrev 2011-08-28 07:59:08 följande:
    Kommer in o sprider runt lite HCG och hoppas ni blir smittade!!!!

Än sålänge går det bra här, men klart jag är nervös för mf...har ju haft ett innan båda mina barn, pluss att jag plussade tidigt BIM-5 och ÄL+7....men som sagt, än går det bra...ömma tuttar, vagt illamående o molvärk....KOM IGEN NU TJEJER MER PLUSS!!! HEJJA!!!!   
    Suger till mig lite hcg och lämnar lite till alla andra också! Jag är redan skengravid...trost att ÄL var i torsdags. Har beställt hem stickor från testlagret som förmodligen kommer i morgon. Skall försöka att hålla mig med att testa tills den 8:e sep men jag tror det kommer att bli svårt då testen ligger hemma och skriker på en!

• Pacgirl

emma:jupp det kan det :) men sen Är vÄl alla olika med mÄngd hcg och sÅ...bara testa om du inte deppar ihop nÄr dsr kanske Är blankt fÖr de Är tidigt...

men anvÄnd inte baby times tester de Är skit....de skulle kÄnna av 10 hcg o 25pÅ testlagret....men babytime gav knappt ett synbart utslag i morse nÄr tl stickor gjorde de, sÅ de som bestÄllde samtidigt som mig, skaffa ett annat mÄrke med!!!! 

• emmavaupptaget

Jag har Clear blue graviditetstest. De säger ju bara gravid eller inte gravid, så de kanske inte ger utslag :S men jag har några också som jag beställde från Gravid och barn, står inget märke på dem :S Det är vanliga stickor, så jag antar att man kan testa båda för att vara helt säker :)

• Randiga Rut

Grattis till dig Pacgirl!! Va härligt!! Flört

Jag har äntligen fått stegring på ÄL-testet så nu är det bara att hålla tummarna. -Hårt! Använde upp alla testen som jag köpte från Testlagret så idag köpte jag cb... får se om jag behöver använda fler... annars blir det en dyr ÄL!! Hi, hi, hi!! Det var iaf en lättnad att se (och känna, minns inte att ÄL känns som mensvärk..) att kroppen fungerar igen efter spiralen. Lustigt att jag känner mig så upprymd av ett ÄL-test lksm!!!   Solig

• LovisaCÖG

Väntar på ÄL nu, hade hoppats på att få i helgen menhar inte fått nåt utslag:( dock gör det inget att mysa iaf haha ifall att;) hihi nån mer somväntar på ÄL?:)

• måndagsbarn

Grattis Pacgirl! Här var det ÄL igår. Mys i morse och hoppas det räcker. Väntade inte ÄL förrän på måndag, så det var inte lätt att få till det så på stört. Så nu börjar väntandet igen...

Svar på tråden BIM - Lista September