• Pacgirl

BIM - Lista September

DÅ kÖr jag Åter igÅng en ny lista hoppas pÅ mÅna, massor av fina pluss denna mÅnad!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-05 11:12
    hahah vad snyggt det kan bli när man skriver från mobilen...

Men här är septemberlistan iallafall, jag hoppas många..massor av fina pluss denna månad..så vi får underbara maj barn!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-11 17:57
    trådens BF tråd :D
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61023162.html

• Svar på tråden BIM - Lista September
  • emmavaupptaget
    Pacgirl: Det är mitt mål iaf, men sen om det går att uppnå det återstår ju att se :P Mensen kanske har dykt upp långt innan dess också ju :) Herregud, att man inte har fått hjärtattack flera gånger om det förvånar mig :P
  • Rebecca1
    emmavaupptaget skrev 2011-08-30 09:34:15 följande:
    BIM-7 idag och det finns faktiskt en chans att jag är gravid. Det känns helt galet :D Ååå va man vill testa nu, men No No. Inget testande förrän efter BIM, helst 2 veckor efter :O Vi får se hur länge man orkar hålla sig :P
    Men ååå va duktig om du håller dig! Själv är jag på BIM-6 idag, kommer säkerligen testa snart.

Klart det finns en chans att du är! Känner du något speciellt? 
  • Pacgirl
    Rebecca1 skrev 2011-08-30 09:44:03 följande:
    Men ååå va duktig om du håller dig! Själv är jag på BIM-6 idag, kommer säkerligen testa snart.

Klart det finns en chans att du är! Känner du något speciellt? 

I morgon bitti plussar du!!!! Annars torsdag morron :D
  • Rebecca1
    Pacgirl skrev 2011-08-30 09:52:39 följande:
    I morgon bitti plussar du!!!! Annars torsdag morron :D
    Va?! tror du =) hoppas du inte lurar mig igen.....

Tänk att du ska till MVC, så himla glad för dig, blev verkligen det eftersom jag följt dig i samma tråd hela tiden! Håller alla tummar och tår att allt går som det ska heeeeeela vägen. 
  • emmavaupptaget
    Rebecca1: Jag känner faktiskt något som liknar mensvärk, fast som kommer och går hela tiden. Det har hållt på så ett tag :) Ömma bröstvårtor har jag också :) Men jag slutade ju med p-piller för bara några veckor sedan så det kan lika gärna vara såna hormoner :) Men man kan ju inte annat än hoppas :D

TÄNK om det skulle ta sig på första försöket så glad man skulle bli :) Ja Pacgirl testade ju på BIM-5 och fick plus, så varför skulle inte vi andra göra det också?  :D Hon är min förebild just nu :P haha. 
  • Rebecca1
    emmavaupptaget skrev 2011-08-30 09:54:51 följande:
    Rebecca1: Jag känner faktiskt något som liknar mensvärk, fast som kommer och går hela tiden. Det har hållt på så ett tag :) Ömma bröstvårtor har jag också :) Men jag slutade ju med p-piller för bara några veckor sedan så det kan lika gärna vara såna hormoner :) Men man kan ju inte annat än hoppas :D

TÄNK om det skulle ta sig på första försöket så glad man skulle bli :) Ja Pacgirl testade ju på BIM-5 och fick plus, så varför skulle inte vi andra göra det också?  :D Hon är min förebild just nu :P haha. 
    Emma, va roligt om det skulle bli något, på första försöket! Hoppas hoppas =) Pacgirl är min idol och förebild också =)
  • emmavaupptaget
    Pacgirl: Yeeeey :D Du är ju i typ 4:e veckan nu :D Tiden går fort ;P
  • Pacgirl

haha ja hejja jag hoppas verkligen...inget roligt folk i bf maj 2012...ni mÅste bara fÖlja mig dit!!!! jag hoppas verkligen att fler av er gÖr det!!! jag hÅller tummar o tÅr fÖr er!!!! Nu vill jag se plussen bÖrja riulla in kom igen nu tjejer!!!!

• emmavaupptaget

Uj uj, nu har du satt press på oss :P Vi gör så gott vi kan :D :D

Svar på tråden BIM - Lista September