• Pacgirl

BIM - Lista September

DÅ kÖr jag Åter igÅng en ny lista hoppas pÅ mÅna, massor av fina pluss denna mÅnad!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-05 11:12
    hahah vad snyggt det kan bli när man skriver från mobilen...

Men här är septemberlistan iallafall, jag hoppas många..massor av fina pluss denna månad..så vi får underbara maj barn!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-11 17:57
    trådens BF tråd :D
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61023162.html

• Svar på tråden BIM - Lista September
  • Babydoll84

Grattis Pac girl =), vad glad jag blir för din skull. Jag sa ju att du inte skulle oroa dig =)

Mi amore, grattis Glad. Jag har också nyligen förlovat mig men jag är inte mycket för stort bröllop. Så det gör inget om jag skulle ha en bulle i ugnen då. Men hoppas du får din dröm bröllop och sen en liten bebis.

• bevingad

Tjo Hej.. här händer det saker grattis till bebis o grattis till bröllop!! Vilken toppen start på september, hoppas jag följer med till maj tråden om någon vecka. Blev ju inte så mycket sexande vid äl tyvärr pga en massa jobb o påföljande trötthet... men vi får se. IMorgon ska jag på loppis innan jobb..: längesedan jag va det nu, hoppas på att hitta köksbord bland annat. SÅ nu säger jag god natt... o grattis än en gång!!

• Pacgirl

tack alla!!!! Än sÅ lÄnge gÅr det bra...molvÄrk o inga blÖdningar :)

mi amore: det rÄcker med en gÅng :) men som nÅgon annan sa hoppas du fÅr ditt brÖllop o sen en liten bebis!!!!! 

• emmavaupptaget

Jag funderade på en sak :) Har ni tänkt ut nåt kul sätt att berätta för er partner och familj att ni väntar en liten? Ni vet: ge nåt kul i ett paket, skriva ett brev till dem från bebisen, stoppa in en kanelbulle i ugnen och fråga vad de tror symboliken är :P etc. etc.

• Pacgirl

emma: Min sambo vet han såg när jag kissa på stickorna ;D övriga släkten får komma på det själva jag tänker inget säga ;D

• emmavaupptaget
    Pacgirl: mohaha :P Jaa det är såklart också en idé :D Lite kul t.o.m :P
  • Pacgirl

haha ja ska bli spÄnnande att se hur lÅng tid de tar innan de tÖrs frÅga :)

• emmavaupptaget

hahah aaa precis :P Om jag blir gravid nu så hoppas jag på att magen håller sig relativt osynlig till julafton så man kan ge de blivande far- och morföräldrarna en julklapp :D 

• Rebecca1

Tjejer, behöver kolla med er om ni vet. Jag hade ÄL i tisdags, 23/8 fick utslag på cb och testlagret. Sen testade jag 24:e och 26:e, då minskade strecket och 26:e var det typ inget streck alls. Nu testade jag idag igen och fick utslag på testlagrets test. Fick ett nästan lika tydligt streck som 23:e då jag hade ÄL. Kan ÄL försvinna (som det ju gjorde när strecket försvann dagarna efter ÄL) och sen komma tillbaka? Alltså kan man ha två ÄL med såhär kort mellanrum?

• Pacgirl
    Rebecca1 skrev 2011-08-27 14:31:07 följande:
    Tjejer, behöver kolla med er om ni vet. Jag hade ÄL i tisdags, 23/8 fick utslag på cb och testlagret. Sen testade jag 24:e och 26:e, då minskade strecket och 26:e var det typ inget streck alls. Nu testade jag idag igen och fick utslag på testlagrets test. Fick ett nästan lika tydligt streck som 23:e då jag hade ÄL. Kan ÄL försvinna (som det ju gjorde när strecket försvann dagarna efter ÄL) och sen komma tillbaka? Alltså kan man ha två ÄL med såhär kort mellanrum?
    Jag vet inte...men varför skulle man egentligen inte kunna? Bara köra på, mys varannan dag!!!
Svar på tråden BIM - Lista September