• Anonym (förlovning)

Förlovningsringar

Hur mycket kostade era förlovningsringar? Var köpte ni dem?
    Var kan man köpa fina, men ändå inte URDYRA förlovningsringar?  

• Svar på tråden Förlovningsringar
  • Nyfiken gul

prova Schalins ringar - finns på nätet. Jättefina.

Vi köpte våra på guldfynd och vi hade ett erbjudande där min ring kostade 1 kr vid köp av hans ring. Så våra ringar kostade 1000 kr med gravyr. (ord-pris för båda ca 2300 kr)

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Ida1990

Köpte våra på guldfynd förra veckan, dom kostade ca 5500 med gravyr och allt men då var det 30% rea på hela butiken vet inte om det är det fortfarande. Priset beror ju på vilken karat man ska ha (guld) och hur tjocka dom ska vara. Vet många som köper titan ringar nu i stället de är ju billigare.

Leo 2010 02 05 <3
  • michaB

Vi köpte våra i en butik i Linköping. Titanringar med 5 små diamanter (i min). Min kosta ca 4000 och min sambos kostade 900.
    Om du hade tänkt köpa ringar så köp INTE silver, även om det är det billigaste =) Slits sjukt fort!  :)

• Lejonhane

Våra ringar köpte vi på Jarl Sandin. Pris 11 000 / st ungefär.
    Jättenöjd. 

• Anonym (förlovning)
    Nyfiken gul skrev 2011-08-04 21:37:34 följande:
    prova Schalins ringar - finns på nätet. Jättefina.

Vi köpte våra på guldfynd och vi hade ett erbjudande där min ring kostade 1 kr vid köp av hans ring. Så våra ringar kostade 1000 kr med gravyr. (ord-pris för båda ca 2300 kr)
    Tack för tipset! Glad Sen måste jag fråga, är det en dum idé att förlova sig på förlossningen? Efter att man har fått barnet? Får man ha ringar på sig? Funderar på att fråga min man, även om jag egentligen är ganska traditionell och tycker killen ska fria... Men det måste ju nästan planeras isåfall om det ska ske på bb... Om det ens går.
  • Anonym (förlovning)

Tror jag helst vill ha vitt guld..

• Anonym

På  Albrekts kan man köpa billiga och fina och på guldfynd. Schalins finns i olika prisklasser.
    Min alliansring kostade 12000 och hans släta kostade 4-5000.

• michaB

Det tycker jag inte! Urgulligt ju! :) Går det så tycker jag att ni ska göra det!

• Lejonhane
    Anonym (förlovning) skrev 2011-08-04 21:40:05 följande:
    Tack för tipset! Glad Sen måste jag fråga, är det en dum idé att förlova sig på förlossningen? Efter att man har fått barnet? Får man ha ringar på sig? Funderar på att fråga min man, även om jag egentligen är ganska traditionell och tycker killen ska fria... Men det måste ju nästan planeras isåfall om det ska ske på bb... Om det ens går.
    Klart det går bra att förlova sig på BB.

Om man föder vaginalt får man ha sina smycken på sig. Vid snitt är det nått annat såklart. 
  • Helle333
    Anonym (förlovning) skrev 2011-08-04 21:33:51 följande:
    Hur mycket kostade era förlovningsringar? Var köpte ni dem?
    Var kan man köpa fina, men ändå inte URDYRA förlovningsringar?  
    Min silverring kostade 299kr. Älskar den. Den köptes på Falköpings museum. Ringen är en kopia av en vikingatida ring som hittades i Götene.
Svar på tråden Förlovningsringar