Förlovningsringar
Hur mycket kostade era förlovningsringar? Var köpte ni dem?
Var kan man köpa fina, men ändå inte URDYRA förlovningsringar?
Hur mycket kostade era förlovningsringar? Var köpte ni dem?
Var kan man köpa fina, men ändå inte URDYRA förlovningsringar?
ca 700 kr för båda med gravyr, på guldfynd, silver ringar!
Tänk bara på att du under en graviditet förmodligen inte har din ordinarie ringstorlek.
Betänk att du faktiskt kanske inte kan ha ringen när du ska förlova dig pga alla gravidkilon och förlossningshormoner. Alternativt att den efter tre veckor trillar av dig för att du tappat i vikt....
Tanken är fin men tänk dig för! Ringar kan vara dyra att fixa till om du har otur.
tror vi gav 3500 för bådas (sambon har samma storlek som mig så hans blev billigare än normalt).
Sen måste jag fråga, är det en dum idé att förlova sig på förlossningen? Efter att man har fått barnet? Får man ha ringar på sig? Funderar på att fråga min man, även om jag egentligen är ganska traditionell och tycker killen ska fria... Men det måste ju nästan planeras isåfall om det ska ske på bb... Om det ens går.Köpte våra på guldfynd, blandat vitt & rött guld...
http://www.guldfynd.se/page.jsp?node=170&articleNo=1354257&step=11&&productType=0&priceRange=&attributeType_4=471&articlesPerStep=8&attributeType_2=&attributeType_1=&articleNo=&search=Visa+resultat+%3E%3E%3E