Förlovningsringar
Hur mycket kostade era förlovningsringar? Var köpte ni dem?
Var kan man köpa fina, men ändå inte URDYRA förlovningsringar?
Hur mycket kostade era förlovningsringar? Var köpte ni dem?
Var kan man köpa fina, men ändå inte URDYRA förlovningsringar?
5500 st, schalins.. Men jag ville ha diamanetr.. därför vår blev dyr
Vi köpte våra på hallbergs guld, kostade 1500 kr styck inklusive gravering och handpenning
vi har varit o kollat och mer eller mindre bestämt oss.
min kommer kosta 12700:- och sambons 4300:-
Vi gör dem i vitguld och jag har 11 diamanter, prinsess-slipade i kanal i min ring som är 3.5mm bred. Sambons är 6mm och i vitguld. Gravyr ingår och stenarna är av bra kvalité.
Min vigselring kommer kosta ca 28000:- men då är ca 22000:- kostnaden för stenen som ska sitta i.
Bling bling! :)
Min kostade typ 70,000, hans ca 10,000
Men min ligger i min byrålåda eftersom han har någon form av livskris så vi har separerat. Suck!
Sorry för att vara dyster.
Jag får ta ur stenen, köpa en sten som matchar och ha ett par riktigt sjyssta örhängen
min gick på 400 kr, silver. Det var den jag ville ha och ingen annan
Våra kostade 14000:- min 8000:- och hans 6000:-. Jag ville ha diamanter så därför var min dyrare. Vi köpte dyra eftersom vi bara tänkt förlova oss en gång och vi ska ha på oss dem hela livet. Så vi ville hitta ringar vi verkligen gilla. Har bild i galleriet om nån är intresserad.
även om en förlossning går snabbt och man mår bra efteråt så kan jag ärligt säga att jag såg för djävlig ut efteråt. Jag var svettig, okammad, ofräsch och bara allmänt äcklig även om det bara tog 7 timmar.
Förlossningskort är inte vackra och hade jag förlovat mig då hade jag ju velat ha något fint kort att titta på sen. Men att förlova sig i blodig sjukhusrock är inte romantiskt.
Sonen föddes mitt i natten och jag ville bara sova och dagen därpå vaknade jag av att bindan halkat på snedden så jag blött ner hela sängen och jag läckte mjölk över hela sjukhusrocken. Fet ful och plufsig.
Förlovning - nej tack - inte i det skicket.
vilken gullig ide med förlovning på förlossning!
KAN ju bli fel i verkligheten dock, om man är helt slut och så. och det är man ju oftast kanske...
men man får ju nya krafter när bebben kommer ut så varför inte?
vi gifte oss när jag var höggravid så jag kunde inte ha ringen på fingret då.
men vi köpte en trevlig kedja innan och så hängde han den runt halsen när det var tur att utbyta ringar.
roligt var bara att kedjan hade trasslat sig i asken, så det blev ett litet moment där att trassla ut det.hehe.
Lycka till vad ni än bestämmer er för! Och grattis till bebis!
just det, våra ringa kostade typ 1000-2000 kr styck. men sen fick vi nog den ena för halva priset eller så. kommer ej ihåg exakt. så kanske 3000 totalt.