• Anonym (Hon)

Varför så komplicerat?

Varför kan jag inte bara ta mod till mig och gå fram till den person som får hela min värld att vändas upp och ner och tala om att hon är den mest fantastiska människa jag någonsin har träffat. Att hon får mig att bli helt förvirrad och snurrig i hennes närvaro...  Att jag vill vara nära henne, alltid!

Att jag skulle kunna göra vad som helst för henne!

Att jag vill ta henne i min famn och kyssa henne passionerat och intensivt...

Varför ska kärleken vara så komplicerad? Så tillkrånglad på något vis... Jag menar ad är det värsta som kan hända? Att hon avisar mig... jo men då har jag iaf gett det hela en chans!?

Men å andra sidan är det kanske bäst att bara försöka glömma henne... Varför skulle hon ha känslor för Mig liksom?!  Jag menar, hon som är så mkt äldre än mig, vad skulle hon tro om mig?!  Knepigt... Kärleken är knepig!

Tar tacksamt emot tips på hur man gör för att visa sitt intresse men ändå lite diskret... Hur tar man reda på om hon eventuellt kan har känslor för mig??

• Svar på tråden Varför så komplicerat?
  • Anonym (Hon)

Jo jag har fått svar... :) har dock inte vågat fråga nåt ännu!

• Anonym (bix)
    Anonym (Hon) skrev 2011-08-08 16:08:53 följande:
    Jo jag har fått svar... :) har dock inte vågat fråga nåt ännu!
    Vad skrev hon då? Du behöver ju inte återge ordagrant men leder samtalet per mejl nån vart? Vi verkar vara några stycken här som hejar på dig!
  • Anonym (Chubby)

Jag hoppas de går bra för er..

• Anonym (Hon)

Skrev mest allmänt frågade hur hon mår och lite så... Vågar nog inte ta steget och bjuda ut på fika känner jag!! Omg vad jag är feg.. Jag menar en enkel fika är väl inget svårt att fråga om?!

• Gunilla Hjälpsam

De känslor du känner nu är fel... Jag tycker att det är dags att få hjälp för dessa känslor, de skall inte vara såhär. Ta dig lite tid för dig själv, lös korsord, lös sodokou, bara få dig själv på andra tankar än dessa syndiga tankar!! För din egen skull! För din familjs skull!

Mvh,
    Gunilla
    Kurator, Fjällundens Skola 1-6

• Anonym (Hon)

Syndiga tankar? Menar du att det är syndigt att bli förälskad i någon? Eller att det är syndigt att inte våga fråga om en fika?? För min egen skull borde jag nog tala om för henne hur jag känner, min familj vill se mig lycklig så vad menar du? Jag läser kanske ditt inlägg på fel sätt men du får gärna förtydliga dig i det du skriver!!

• Anonym (bix)
    Gunilla Hjälpsam skrev 2011-08-08 23:02:56 följande:
    De känslor du känner nu är fel... Jag tycker att det är dags att få hjälp för dessa känslor, de skall inte vara såhär. Ta dig lite tid för dig själv, lös korsord, lös sodokou, bara få dig själv på andra tankar än dessa syndiga tankar!! För din egen skull! För din familjs skull!

Mvh,
    Gunilla
    Kurator, Fjällundens Skola 1-6
    Haha, kul troll!
  • Anonym (bix)
    Anonym (Hon) skrev 2011-08-09 07:50:31 följande:
    Syndiga tankar? Menar du att det är syndigt att bli förälskad i någon? Eller att det är syndigt att inte våga fråga om en fika?? För min egen skull borde jag nog tala om för henne hur jag känner, min familj vill se mig lycklig så vad menar du? Jag läser kanske ditt inlägg på fel sätt men du får gärna förtydliga dig i det du skriver!!
    Jag håller med dig Kom igen nu! Skriv att du känner att sommaren håller på att ta slut, du har inte suttit ute i det fina vädret så mycket som du velat, nu vill du ta chansen att hinna det innan värmen försvinner. Så vill hon ses på den och den uteserveringen på torsdag efter jobbet? Gör det
  • Anonym (bix)
    Anonym (bix) skrev 2011-08-09 08:07:50 följande:
    Jag håller med dig Kom igen nu! Skriv att du känner att sommaren håller på att ta slut, du har inte suttit ute i det fina vädret så mycket som du velat, nu vill du ta chansen att hinna det innan värmen försvinner. Så vill hon ses på den och den uteserveringen på torsdag efter jobbet? Gör det
    Nej men, nu blev det fel inlägg som citerades ovan? Konstigt. Du förstår säkert att det var ditt inlägg som slutade "en enkel fika är väl inte svårt att fråga om?"...
  • Anonym (Hon)

haha ja jag fattade det!

Vad jag inte fattade vad dock ironin i föregående inlägg..... usch så här på morgon kvisten med kaffekoppen i näven hahahaha =))

jo jag vet... ska sammla mod!!  ;)

Svar på tråden Varför så komplicerat?